English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد احیای نفس است

نماینده ولی فقیه در شهر همدان گفت: کمک به آزادی زندانیان و گرفتاران دربند جرایم غیرعمد واقعا کار بزرگی است که آن را باید همسان احیای نفس قلمداد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، آیت‌الله طاها غیاث‌الدین محمدی دیدار با اعضای هیات امناء و هیئت مدیره ستاد شعبه استان همدان ضمن تقدیر از تلاش و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد دیه اظهار کرد: رهاسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین مالی علاوه بر اثرات متعدد اجتماعی زمینه‌ساز نزول رحمت الهی، اصلاح امور و فزونی پاداش اخروی خواهد بود.

وی تصریح کرد: شما کارکنان ستاد دیه باید توجه داشته باشید صرفا آزادی زندانیان محبوس تنها کار شما نباشد بلکه ریشه‌یابی و همچنین پیشگیری از ورود ناخواسته افراد آبرومند به زندان باید از سوی شما شناسایی و در جهت حل مشکل این موضوع با الویت اقدام شود، چرا که فرهنگ‌سازی و آموزش می‌تواند علاج کار بسیاری از امور بعضا غیرقابل جبران باشد.

امام جمعه شهر همدان یادآور شد: هزینه‌هایی که برای نگهداری زندانیان از سوی دولت پرداخت می‌شود یا مبالغ ارزشمندی که از سوی نیکوکاران برای امر آزادی محکومان واجد شرایط کمک اهدا می‌گردد می‌توان با اصلاح قوانین و تغییر رویه جای خود را به سرمایه‌گذاری در امور اشتغال گرفتاران و گرفتاران داده تا از این طریق از ورود بسیاری به زندان پیشگیری کند.

a1

 انتهای پیام /

۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳
تعداد کلیک: ۱,۹۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.