English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۳۱۱زندانی‌غیرعمدهمدان درگرو بدهی 16میلیاردی‌است

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان همدان گفت: در حال حاضر ۳۱۱ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی ۱۶۰ میلیارد ریالی در زندان‌های سطح این استان محبوس هستند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، یدالله‌ روحانی‌منش در نشست اعضای هیات مدیره ستاد دیه شعبه همدان با نماینده‌ ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: 311 زندانی جرائم غیرعمد در استان همدان وجود دارد که 2 نفر از این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه مجموع بدهی این زندانیان 160 میلیارد ریال برآورد می‌شود، گفت: 211 نفر از این محکومان واجد شرایط کمک به‌دلیل صدور چک و سفته و 70 زندانی هم به‌دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه و نفقه در بند زندان گرفتار هستند.

مدیر عامل ستاد دیه شعبه این استان تصریح کرد: 19 نفر از این محکومان را نیز رانندگان ناتوان در پرداخت دیه شامل می‌دهند و مابقی محبوسان هم به دلیل جرایم شبه عمد زندانی هستند.

وی با اشاره آزادی 192 زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته گفت: میزان بدهی این زندانیان 130 میلیارد ریال بود که قابل تقدیر و توجه می‌باشد که 50 میلیارد ریال از این مبلغ با همیاری خوب شکات و اولیاءدم گذشت شده است.

روحانی‌منش افزود: همچنین 35 میلیارد ریال از این میزان بدهی از محل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، 20 میلیارد ریال از طریق پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و 25 میلیارد ریال هم با کمک‌های ستاد دیه کشور و استان تأمین گردیده است.

انتهای پیام / 

۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۰۴
تعداد کلیک: ۱,۹۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.