English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 628 زندانی غیرعمد گیلانی در سال 94

مدیرعامل ستاددیه شعبه گیلان گفت: با حمایت نیکوکاران، قضات محاکم قضایی و همچنین مددکاران زندان‌های این استان توفیق داشتیم سال گذشته زمینه آزادی 628 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم نماییم.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حمید کامران‌زاده با اشاره به مبلغ کل بدهی این زندانیان افزود: از مجموع بدهی 364 میلیارد و 177 میلیون ریالی این مددجویان واجد شرایط کمک 38 میلیارد و 436 میلیون ریال توسط خانواده‌های این زندانیان تامین و مبلغی معادل 14 میلیارد تومان هم از شکات و طلبکاران پرونده‌ها گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان با اشاره به کمک های صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت:در سال 94 بیش از 49 میلیارد و 859 میلیون ریال برای آزادی 48 نفر از صندوق تامین خسارت اعتبار جذب شده است.

کامران‌زاده در تشریح منابع لازم برای تامین مبالغ بدهی این افراد اظهار کرد: با کمک خیرین و نیکوکاران شریف تنها در جشن چند جشن گلریزان برگزار شده در رمضان سال 94 زمینه آزادی 159 زندانی بدهکار دیه ناشی از حوادث رانندگی، کارگاهی و حوادث شبه عمد با مجموع بدهی 3 میلیاردو 206 میلیون ریال فراهم گردید.

مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان گیلان یادآور شد: درمقایسه آمار آزادی‌های سال گذشته نسبت به سال 93 خوشبختانه شاهد افزایش بیش از 30 درصدی هستیم.

انتهای پیام /

۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۷:۵۲
تعداد کلیک: ۲,۰۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.