English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیرمرد ۷۵ساله‌ محکوم به نفقه با حمایت‌ خیرین آزاد شد

با کمک ۵ میلیون تومانی دو بانوی نیکوکار «حاج رحمت» که به دنبال طرح شکایت همسرش روانه زندان شده بود از بند حبس رهایی یافت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، جواد غفاریان طوسی مدیرعامل ستاددیه شعبه استان خراسان رضوی با تایید این خبر گفت: به مانند این پرونده پیرمردی که پس از سال‌ها زندگی مشترک نیاز به آرامش و فراغت بیشتری  داشت، به سبب نبود اعتماد  در سن 75 سالگی گریبان این زندانی کهنسال را گرفت.

وی ادامه داد: نبود سبک زندگی انسانی و اسلامی در بین برخی از زوجین آفتی است که پیر و جوان نمی‌شناسد  و برای همین منظور پس از تشکیل پرونده و بررسی وضعیت مددجویی با نام «حاج رحمت»، با توجه به سالخوردگی و بیماری عصبی این محکوم واجد شرایط کمک، کارکنان ستاددیه با حمایت دو بانوی نیکوکار مشهدی پس از پرداخت بدهی ۵ میلیونی او شرایط آزادی این بزرگ خاندان مشهدی را فراهم کردند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان با تقدیر از همیاری خیرین خداجوی این استان در راستای آزادی زندانیان آبرومند جرایم غیرعمد تصریح کرد: در ۲ ماه گذشته خیرین خراسانی با اهدای بیش ازیک میلیارد ریال کمک موردی در آزادی ۱۸ زندانی غیر عمد مشارکت داشته‌اند که این مبالغ سوای کمک‌های نقدی واریزی در شماره‌ حساب‌های بانکی، پرداخت‌های آنلاین و از طریق خودپرداز می‌باشد.

انتهای پیام /

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۰۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.