English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 490 زندانی‌غیرعمد سیستان و بلوچستانی طی 5 سال‌گذشته

مدیرعامل ستاددیه شعبه سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش آزادی‌های 5 ساله اخیر این نهاد مردمی گفت: از سال 90 تا 94 تعداد 490 مددجوی جرایم غیرعمد این استان از بند حبس رهایی یافته‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، رحمدل بامری مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان با اشاره به آزادی محکومان واجد شرایط استان در سال 94 گفت: این رقم در طی سال‌های گذشته با رشد همراه بوده و به طور مثال این رقم از آزادی 70 محبوس نیازمند در سال 91 به تعداد 119 زندانی در سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود : کل بدهی این زندانیان که در جمع آن‌ها دو زندانی زن هم حضور دارند در حدود 123 میلیارد ریال می‌باشد که مبلغی بالغ بر 70 میلیارد ریال آن با تلاش گروه صلح و سازش ستاد دیه شعبه استان از شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مابقی اعتبار از محل منابع ستاد دیه مرکز و استان پرداخت شده است .

گفتنی است، هم اکنون تعداد 58 زندانی جرایم غیرعمد در این استان حضور دارند که 14 نفر از این محبوسان با دیه ناشی از فوت، 14 نفر با محکومیت دیه جرحی ناشی از تصادفات، 14 نفر بابت بدهی مهریه، 14 نفر بخاطر صدور چک بلامحل و مابقی هم با محکومیت‌های مرتبط با جرایم شبه عمد و نفقه در زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند.


a1

انتهای پیام/ 

۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵
تعداد کلیک: ۳,۶۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.