English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تغلیظ 63 میلیونی دیه از 21 فروردین

مدیرعامل ستاد دیه کشور با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه اعلام کرد: از روز شنبه مبلغ دیه با افزایشی پانزده درصدی تا میزان ۲۵۳ میلیون تومان افزایش خواهد داشت.

 

سید اسدالله جولایی در گفتگو با خبرنگار مهـر در مورد ورود به ماه حرام (رجب) گفت: ۲۱ فروردین آغاز ماه رجب از ماه های حرام است که دیه از این روز با افزایشی 63 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به میزان ۲۵۳ میلیون تومان خواهد رسید که برای پیشگیری از مشکلات احتمالی رانندگان خوب است این افزایش دیه را جدی گرفته و جهت دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث اقدام کنیم.

وی افزود: سه هفته گذشته مبلغ دیه در اسفند ماه معادل 165 میلیون تومان و در روزهای سپری شده از سال جدید این مبلغ تا دیروز (پایان ماه جمادی الثانی) تا میزان 190 میلیون و از امروز یعنی اولین ماه حرام در سال نوی شمسی نرخ دیه با تغلیظی 15 درصدی به مبلغ دو میلیارد و 530 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل ستاددیه کشور با اشاره به وجود قانون بیمه اجباری شخص ثالث تصریح کرد: با اصلاح و تصویب این قانون در شهریور سال 78 هرچند با مشکلاتی که برای برخی از بیمه‌شدگان وجود داشته اما در غالب موارد به دلیل تعهدات شرکت بیمه‌گر بسیاری از رانندگان زندانی دیر یا زود از حبس رهایی یافته و بیشتر افرادی که در زندان باقی مانده‌اند درصد قابل توجهی از آن‌ها همین افرادی هستند که در خرید الحاقیه سهل‌انگاری کرده‌اند.

جولایی اعلام کرد: هم اکنون ۹۸۹ راننده زندانی در کشور به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه فوت و جرح ناشی از حوادث رانندگی در زندان بسر می‌برند.

انتهای پیام /

۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۰۶
تعداد کلیک: ۲,۷۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.