English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک نیکوکار مازندرانی برای آزادی 6 زندانی غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه شعبه مازندران گفت: 6 زندانی جرایم غیرعمد این استان با کمک یک نیکوکار در آغازین روزهای سال جدید در آستانه آزادی قرار دارند.

 

محمدعلی غمگسار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با قدردانی از همیاری نیکوکاران استان مازندران در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزود: این نیکوکار که خواست نامش فاش نشود، با واریز 300 میلیون ریال به حساب ستاد دیه استان، زمینه آزادی شش زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: این 6 مددجو اکنون در مرخصی نوروزی به سر می‌برند و پرونده آزادی این مددجویان به زندان های مربوطه ارسال شده است.

مدیرعامل ستاد دیه مازندران تصریح کرد: بدهی این مددجویان از 30 تا 60 میلیون ریال متغیر است و همه آنان محکومان مالی هستند.

غمگسار خاطرنشان کرد: ستاد دیه همه توان خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد به کار می گیرد، اما در عین حال از مردم تقاضا می شود از کشیدن چک های بی محل خودداری کرده و در بحث کارگاهی نیز همه جوانب ایمنی را رعایت کنند تا مانع از وقوع حوادث کارگاهی شوند.

وی با بیان اینکه جوانان در تعهد مهریه منطقی و معقولانه رفتار کنند، افزود: با وجود تلاش‌های ستاد دیه در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، همچنان شاهد ورود مددجویان جدید هستیم.

گفتنی است، هم اکنون 677 زندانی جرایم غیرعمد در ندامتگاه‌های مازندران به سر می‌‎برند که 370 نفر از این افراد با محکومیت مالی روانه شده‌اند.

انتهای پیام /
۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸
تعداد کلیک: ۱,۹۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.