English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

شاکی بوشهری از حق خود گذشت تا بدهکارش آزاد شود

با مشارکت ستاددیه و همکاری خوب شاکی بوشهری زندانی بدهکار مالی این استان بعد از ماه‌ها حبس به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، با همکاری مددکاران زندان و عوامل شورای حل اختلاف ستاد دیه استان بوشهر زندانی غیرعمدی که به دلیل بدهی 80 میلیون ریالی در زندان به سر می‌برد، آزاد شد.

 حمیدرضا حیدری مدیرکل زندانها و نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان بوشهر ضمن قدردانی از همکاران این مجموعه در امر آزادسازی این زندانی گفت: ما در ستاد دیه استان تمام تلاش خود را برای شناسایی و تسریع در فرآیند آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد معطوف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بی‌شک دستگیری از زندانیان نیازمند و بازگرداندن آنان به آغوش خانواده هایشان تاثیری شگرف بر تحکیم و حفظ بنیان خانواده های آنان و در نهایت جامعه خواهد داشت.

نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان بوشهر اظهار داشت: وظیفه ذاتی و انسانی ما حکم می کند تا با تلاش و رایزنی با شاکیان آنها را در راستای گذشت و مهربانی سوق دهیم.

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته شاکی این پرونده با گذشت از نیمی از حق خود رضایت خود را جهت آزادی این زندانی اعلام نمود.

مدیرکل زندانهای استان بوشهر گفت: مبلغ باقی مانده طلب شاکی این پرونده از محل کمک های ستاد دیه بصورت تسهیلات بانکی به وی پرداخت می‌شود تا در حد امکان این شاکی نیز به بخشی از حق خود رسیده باشد.


۷ مهر ۱۳۹۳ ۱۶:۰۰
تعداد کلیک: ۲,۵۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.