English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

«ضمانت» عامل محکومیت نیمی از محکومان مالی زن

مدیرعامل ستاددیه کشور با اشاره به نقش محوری زنان و مادران، حبس یک زن به دلیل صدور چک در زندان را غیرقابل قبول دانست و گفت: نیمی از محکومان مالی زن بابت ضمانت زندانی هستند.

 

سیداسدالله جولایی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به نقش محوری زنان و مادران، حبس یک زن به دلیل صدور چک در زندان را غیرقابل قبول دانست و گفت: نیمی از محکومان مالی زن بابت ضمانت زندانی هستند.

وی افزود: افزود: با نمونه‌های متعددی که در ستاددیه شاهد هستیم خانم‌ها توجه کنند تحت هیچ شرایطی برای ضمانت دسته چک نگیرید حتی برای اقوام نزدیک و افرادی که به اصلاح و تصور خیلی‌ها امین هستند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور درادامه بیان کرد: چک برگه بسیار سبک و کوچکی که آمد تا بسیاری از مشکلات را در حمل و نقل پول نقد و بسیاری دیگر از مشکلات را بکاهد خود در شرایط فعلی به مشکلی بزرگ تبدیل شده است که حل آن همکاری فراسازمانی و مجموعه قوا را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: هرچند در علل و عوامل صدور چک‌های بلامحل موضوعاتی چون خرید اجناس قسطی بیشترین مددجویان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده‌اند اما در این میان تضامینی که به منظور ضمانت از دوست، آشنا و حتی بستگان نزدیک روانه زندان شده‌اند هم کم نبوده و این موضوع در نسوان حتی می‌شود گفت تعدادی از محبوسان را شامل می‌شوند.

انتهای پیام /

۹ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۰۴
تعداد کلیک: ۲,۳۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.