English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 300 زندانی غیرعمد در 2 هفته پایانی سال

مدیرعامل ستاددیه کشور گفت: با کمک‌‌ 40 میلیارد ریالی خیران موجبات آزادی حدود 300 نفر از زندانیان بدهکار و نیازمند محکومیت‌های دیه غیرعمد و مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری در دو هفته پایانی سال فراهم شد.

 

«سید اسدالله جولایی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه مردم ایران و همچنین عرض تشکر از نیکوکاران سراسر کشور که با کمک‌های خود ستاد دیه کشور را همواره یاری کرده‌اند، اظهار کرد: در دو هفته پایانی سال 1394، نیکوکاران خیراندیش کمک‌های خود را از چهار طریق پرداخت به سامانه   #7777*780 *، استفاده از خودپردازهای بانک‌های ملت، رفاه،  تجارت، صادرات و ملی، واریز به حساب‌های 74/74 بانک ملت، 7777 بانک تجارت، 8888 بانک صادرات، 55555 بانک ملی و 2240 بانک رفاه و چهارم با مراجعه حضوری به ستاد دیه کشور و ستادهای دیه شعب استان‌ها پرداخت کردند.

وی افزود: با کمک‌‌های این نیکوکاران موجبات آزادی حدود 300 نفر از زندانیان بدهکار و نیازمند محکومیت‌های دیه غیرعمد و مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری از زندان‌‌ها فراهم شد و این زندانیان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

جولایی تصریح کرد: شایان ذکر است برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیرعمد مبلغی بیش از 40 میلیارد ریال ( 4 میلیارد تومان) پرداخت شده که خوشبختانه مبلغ 10 میلیارد ریال (1 میلیارد تومان) آن از سوی موسسه مالی و اعتباری کوثر به نام خانم فاطمه زهرا (س) تامین و پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه کشور یادآور شد: نیکوکاران ارجمند طالب آزادی همنوعان خود می‌توانند با شماره تلفن‌های 88916011 الی 15 و 88941664 تماس حاصل فرموده و دستورات خود را به خادمان ستاد دیه کشور بفرمایند.

۹ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۳۸
تعداد کلیک: ۲,۱۱۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.