English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ساختمان اداری ستاددیه شعبه استان خوزستان افتتاح شد

با هدف تسهیل در روند رسیدگی به پرونده‌های مربوط به مددجویان جرایم غیرعمد ساختمان اداری جدید و مستقل ستاددیه شعبه استان خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، ساختمان اداری ستاد دیه شعبه استان خوزستان روز شنبه ( 22 اسفند ماه) با حضور مدیرعامل ستاد دیه کشور و جمعی از مسئولین قضائی استان خوزستان به بهره برداری رسید.

سیداسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور در آئین بازگشایی این ساختمان با اشاره به تاریخچه تاسیس این نهاد مردمی گفت:ستاد دیه یادگار عبد صالح خدا شهید لاجوردی است که از پرتو آن تا به امروز بیش از 91 هزار مددجوی جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند که در بین این افراد حتی نماز شب خوان نیز حضور داشته و دارد که ناخواسته و به دور از سوء نیات مجرمانه روانه زندان شده‌ بودند.

وی تصریح کرد: بنابر رسالت سنگینی که این مجموعه بر عهده دارد و طبق سیاست‌های ترسیم شده از سوی موسسان این نهاد مردمی، هر اندازه که ما در احراز واجدین شرایط دقت را ملاک خود می‌‎دانیم اما درب ستاد دیه به روی همه افراد نیازمند و آبرومندی که از سوی کمیته‌های تحقیق واجد شرایط تشخیص داده شوند باز می‌باشد.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام قدرت هاشم‌نیا مدیرعامل ستاددیه شعبه استان خوزستان نیز با اشاره به تامین تقریبا صد درصدی مبلغ مورد نیاز برای ساخت ساختمان جدید این مجموعه گفت: ستاد دیه در استان خوزستان سال‌های سال مشغول به فعالیت بوده ولی جایگاهی از نظر اداری در تشکیلات نداشت که یکی از دلایل آن عدم تمرکز کارکنان این نهاد در یک مجموعه واحد بود.

وی ادامه داد: امید است با احداث این ساختمان ضمن سهولت آمد و رفت زندانیان و خانواده این مددجویان برای پیگیری بهتر پرونده‌های مفتوح‌شان موجب ‌شود ستاد دیه این استان در حوزه جمع آوری مشارکتهای مردمی نیز با تمرکز بیشتری در برپایی جشن‌های گلریزان اهتمام ورزیم.

هاشم‌نیا یادآور شد: با تلاش ستاد دیه در سال جاری تعداد ۳۲۸ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های خوزستان آزاد شدند که از مبلغ کل بدهی ۲۸۷ میلیارد ریالی این افراد بیش از 9 میلیارد تومان از سوی شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

گفتنی است، ساختمان جدید ستاددیه شعبه استان خوزستان با زیر بنای ۲۳۰ مترمربعی و با اعتباری بالغ بر ۲۰۹ میلیون تومان ظرف مدت ۶۳ روز احداث شده که ۹۸ درصد اعتبارات آن از سوی نیکوکاران خاص و یاوران ستاد دیه تامین گردیده است.

a1

a1

a1

انتهای پیام /

۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۹۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • شهراپور
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۳۴
  • 0
  • 0
    1

سلام متاسفانه با تمام توضیحاتی که در مورد ساختمان اداری خود داده اید آدرس اون رو اعلان نکردین.


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.