English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیشکسوتان ورزش ساعی ستاددیه هستند

مدیرعامل ستاددیه کشور با حضور در صندوق حمایت از قهرمانان کشور گفت: پیشکسوتان‌ورزشی در کنار دیگر اقشار در امر اخذ گذشت‌ رضایتمندانه از شکات همواره ساعی و حامی ستاددیه بوده و هستند.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در دیدار سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور و  محمد جمشیدی مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور بر زمینه‌های همکاری دو مجموعه در راستای آزادی حداکثری مددجویان آبرومند و نیازمند تاکید شد.

مدیرعامل ستاددیه کشور در این جلسه با اشاره به عملکرد گروه‌های صلح و سازش این نهاد مردمی گفت: ستاد دیه از مدت‌ها پیش در تلاطم و تلاش برای ورود جامعه ورزشی کشور به موضوع اخذ گذشت و ممانعت از ورود بسیاری از اختلافات به محاکم قضایی همواره تلاش‌هایی داشته و در بسیاری از استان‌ها با حضور سبز برخی چهره‌های ورزشی تا به امروز مشکلات بسیاری را در فرآیند آزادی افراد از زندان‌ها و پیشگیری از ورود به زندان‌ها انجام داده است.

وی ادامه داد: ستاد دیه تنها در راستای شناسایی، بررسی و تحقیق در مورد آن دسته از زندانیانی فعالیت دارد که به دلیل جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری گرفتار حوادثی شده و در ادامه به دلیل عجز در پرداخت مبالغ سنگین بدهی روانه زندان شده‌اند.

جولایی یادآور شد: تمام تلاش در این مجموعه براین بوده که ضمن حضور در اتفاقات و رقابت‌های ورزشی امکاناتی فراهم کنیم تا با ظرفیت معنوی بسیاری از ورزشکاران با اخلاق و متعهد و صد البته مردمی در کنار امر جمع‌آوری وجوه برای آزادی محکومان نیازمند در حوزه پیشگیری نیز بواسطه جملات و هشدارهای اثرگذار این افراد اقداماتی را به سهم خود در بسط موضوعات آموزشی مربوط به صدور چک، رانندگی و تعهد مهریه انجام دهیم.

مدیرعامل ستاددیه کشور یادآور شد: یکی از موارد مهم در باب محکومان مالی این است که متأسفانه باوجود آن که افراد اول باید آموزش ببینند و بعد معامله کنند و دسته چک بگیرند اما تصور می‌کنند ابتدا می‌توانند دسته چک بگیرند و با هر میزان تجربه‌ای که دارند کار تجارت را پیشه خود سازند.

در این ملاقات مقرر گردید، سفیران ستاددیه در مسابقات مهم ورزشی به ویژه رقابت‌های مربوط به رشته‌های فوتبال و والیبال با مساعدت پیشکسوتان ملی حضور یافته و به تبیین رسالت این ستاد در حوزه پیشگیری و آزادی بپردازند.

انتهای پیام / 

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۰۶
تعداد کلیک: ۲,۵۹۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.