English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 919 زندانی غیرعمد استان خراسان رضوی در سال 94

با همت نیکوکاران نیک‌اندیش از ابتدای سال‌جاری تا نیمه اسفند ماه تعداد 919 زندانی جرایم غیرعمد استان خراسان رضوی با مبلغ بدهی 460 میلیون ریال آزاد شده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، جواد غفاریان طوسی مدیرعامل ستاددیه شعبه استان خراسان رضوی با اشاره به رشد دو برابری آزادی محکومان واجد شرایط نسبت به سال گذشته گفت: با آزادی 23 زندانی تحت حمایت این نهاد مردمی در هفته دوم اسفند ماه آمار زندانیان آزاد شده به تعداد 919 نفر رسید.

وی تصریح کرد: با عنایت به آزادی ۵۱۷ زندانی غیرعمد در سال 93 از ۱۶ فروردین ماه امسال که فعالیت رسمی این مجموعه آغاز شده تا به امروز 919 مددجوی نیازمند آزاد و تلاش داریم این رقم را در روزهای باقیمانده از سال تا 950 زندانی افزایش دهیم.

وی مجموع بدهی زندانیان آزاد شده را بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در فرآیند آزادسازی بعد از جلب نظر شکات در گذشت تقریبا نیمی از مبلغ کل مابقی منابع لازم برای استخلاص این افراد بی‌بضاعت از محل کمک‌های مردمی حاصل از جشن‌های گلریزان و کمک نهادهای حمایتی تامین شده است.

گفتنی است در حال حاضر 446 زندانی بدهکار در محکومیت‌های مالی و دیه در حبس به سرمی‌برند که بدون پشتوانه مالی تنها امیدشان برای آزادی به همت سبز خیرین خداجو دوخته شده است.

انتهای پیام /

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۳۹
تعداد کلیک: ۲,۳۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.