English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اهدای یک دستگاه خودرو سواری برای آزادی زندانیان غیرعمد

یک دستگاه خودروی صفر کیلومتر پژو 405 از سوی نیکوکار بوشهری به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاددیه شعبه این استان اهدا شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسماعیل موسوی مدیرعامل ستاددیه شعبه استان بوشهر با تایید این خبر گفت: به مصداق فرمایش نورانی حضرت امیر علیه‌السلام یاوران همیشگی این مجموعه در راستای دستگیری از زندانیان نیازمند در کنار کمک‌های نقدی خودشان همواره از آن چه برای خود دوست دارند در این راه انفاق می‌کنند که البته تمامی این اموال اهدایی و یا اشیاء زینتی در ادامه با یک همت عالی فروخته شده و صرف پرداخت بدهی افراد آبرومند و بی‌بضاعتی می‌شود که ناخواسته روانه حبس شده‌اند.  

وی اجر نیت‌های خیر نیکوکاران را اخروی خواند و افزود: این حمایت‌های بدون چشمداشت و فارغ از هر گونه تبلیغی که حتی اهداکننده‌ آن حاضر نیست نامی از او از سوی ستاددیه مطرح شود به طور قطع با پاداش‌های زایل شدنی برابری نداشته و نجات یک زندانی مومن و صاحب خانواده از زندان با قاعده و قواعد دنیوی سنجش نخواهد شد.

آزادی 20 زندانی جرایم غیرعمد

موسوی در تشریح برنامه‌های آتی ستاددیه این استان در روزهای پایانی سال گفت: با مشارکت شورای شهر بوشهر روز سه‌شنبه ( 20 اسفند ماه) 20 زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی نزدیک به 400 میلیون تومان طی مراسمی و با حضور مسئولین استانی و کشوری از بند حبس رهایی خواهند یافت.

وی اظهار کرد: هم اکنون 110 مددجوی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که با شناسایی زندانیان واجد شرایط و با برگزاری جلسه مشترکی که با رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شواری شهر بوشهر داشتیم، در صدد هستیم با کمک اعضای این شورا و حمایت مردمی در هفته جاری با برگزاری مراسم گلریزانی نسبت به آزادی این 20 مددجو اقدام کنیم.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان بوشهر تصریح کرد: در 11ماهه سال جاری ستاد دیه استان با کمک خیرین توفیق داشته بیش از 60 زندانی محکوم مالی و دیه را از زندان آزاد نماید که این مهم جز با یاری خوب شاکیان و همکاری خانواده این مددجویان در تامین بخشی از بدهی و نیز مساعدت در حل و فصل حواشی مربوط به یک پرونده امکان پذیر نبوده است.

انتهای پیام /

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۲۱
تعداد کلیک: ۲,۱۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.