English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بی احتیاطی «کریم خیاط» را روانه زندان کرد

«کریم خیاط» که بابت کسادی بازار مجبور شده بود در مزارع «حاج محمد» در گرگان به عنوان کارگر روزمزد کار کند به دنبال یک اتفاق ناگوار و ناخواسته روانه زندان شد.

 

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، شغل کریم خیاطی بود اما به خاطر وضع نه چندان خوب بازار مجبور شد به عنوان کارگر در مزارع برنج کار کند که روزی از روزهای پاییزی ناخواسته روانه زندان شد.

همه چیز از آن روز سرد پاییزی شروع شد، صبح زود از خواب بیدار شدم و پس از خواندن نماز و خوردن صبحانه  به اتفاق علی آقا و آقا جواد وهمکارانم راهی محل کار شدیم ، تا ظهر کار کردیم، برای رفع خستگی به سمت چادر رفتم که دوستم آقا جواد گفت کریم چهارشاخ چوبی را بنداز.

من نیز با احتیاط چهارشاخ را کمی دورتر که به وی برخورد نکند پرتاب کردم که ناگهان علی آقا از پشت کمباین بیرون آمد و دسته چوبی به چشم وی برخورد کرد و از ناحیه چشم زخمی شد، برای مداوا به بیمارستان های گرگان و تهران او را بردم ولی درمان نشد و متاسفانه از یک چشم نابینا شد  اکنون به خاطر نداری در پرداخت دیه مدتی است که در زندان بسر می برم لذا از همه خیرین درخواست دارم با کمک و احسان زمینه آزادی نان آور یک خانواده  ضعیف را فراهم کنند.

کریم 44 ساله دارای دو فرزند( یک دختر 15 ساله و یک پسر 13 ساله) است. حالا به جرم بی احتیاطی در پرتاب وسیله چوبی به جرم غیرعمدی  محکوم به پرداخت دیه  است و به علت نداری بهترین روزهای زندگی اش را در زندان سپری می کند.

نیکوکارانی که تمایل دارند با هر استطاعت مالی در آزادی این افراد نیازمند و آبرومند سهیم شوند، می‌توانند با تلفن های همراه خود (بدون صرف وقت و هزینه‌ای) و بدون نیاز به اینترنت از طریق سامانه « # 7777 *780 * » همیار ستاد دیه در این امر خداپسندانه باشند.

انتهای پیام/

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۱۴
تعداد کلیک: ۲,۳۵۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.