English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ورشکستگی، دامدار کارآفرین را پشت میله‌های زندان انداخت

وقتی با هزاران آرزو واحد گاوداری را راه اندازی کرد، تصور نمی‌کرد که چه سرنوشت در انتظارش است. او حالا روزها را به امیدی درزندان سپری می کند تا شاید در روزهای پایانی سال رها به استقبال بهار برود.

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، «رسول» پیرمرد 59 ساله و سرپرست 8 سرعائله است که قبل از ورود به زندان صاحب 28 واحد گاوداری بود اما همه چیز آن طوری که او فکر می کرد پیش نرفت و شرایط زندگی اش به گونه ای رقم خورد که پیرمرد را راهی زندان کرد.

قصه از این جا آغاز شد که مرد ثروتمند با ارثی که از پدر برایش مانده بود تصمیم گرفت حرفه ای را دست و پا کند . 28 واحد گاوداری با قرض و بدهی راه اندازی کرد به امید اینکه سرمایه اش را افزایش دهد، اما این تمام ماجرا نبود.

گاوداری پس از مدت ها کار به دلیل یک سهل انگاری پلمب شد، او به ناچار تمام گاوها را زیر قیمت بازار فروخت اما بازهم نتوانست تمام  بدهی هایش را پرداخت کند و به خاطر عدم پرداخت بدهی 148 میلیون تومانی روانه زندان مرکزی ایلام شد.

این فرد هیچ گونه درآمد یا اموالی ندارد که بتواند با فروش آنها بدهی هایش را پرداخت کند و از زندان آزاد شود و تنها منبع درآمد خانواده اش یارانه واریزی توسط دولت است.

ستاد دیه استان ایلام نیمی از بدهی این پیرمرد را پرداخت کرده است و او روزهایش را به امید کمک های خیرین سپری می کند.

در روزهای پایانی سال یاری گر زندانیان جرائم غیرعمدی باشیم که چشمانی منتظر آمدنشان را به تصویر می کشند.

 نیکوکارانی که تمایل دارند با هر استطاعت مالی در آزادی این افراد نیازمند و آبرومند سهیم شوند، می‌توانند با تلفن های همراه خود (بدون صرف وقت و هزینه‌ای) و بدون نیاز به اینترنت از طریق سامانه « # 7777 *780 * » همیار ستاد دیه در این امر خداپسندانه باشند.

انتهای پیام /

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۴۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.