English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مددجوی جهرمی محکوم به دیه 4 میلیاردی آزاد شد

بعد از 6 سال حبس با همت نیکوکاران استان فارس مددجویی که به دنبال دو تصادف محکوم به پرداخت دیه‌ای معادل 4 میلیارد و 350 میلون ریال شده بود از بند حبس رهایی یافت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور ،« اسد _ ن» در بهار 84 در محور تازیان به قلات (از توابع بندرعباس) به دلیل خواب آلودگی با انحراف ناگهانی به منتهای الیه جاده با دوچرخه سواری تصادف کرده و موجب مرگ  پسر بچه 19 ساله می‌شود.

این پایان ماجرای روزگار تلخ اسد 45 ساله نیست؛ او دو سال بعد از این حادثه در حالی که سوار بر موتورسکلت خود در مسیر اصلی خود در جاده بین شهری در تردد بود با راکب موتورسواری که به طور ناگهانی از یک فرعی در مقابل او سبز می‌شود تصادف کرده و ناخواسته سبب مرگ یک انسان دیگر شده و در ادامه با حجم دیه‌های پرداخت نشده طبق حکم قضایی از دی ماه سال 89 روانه زندان شهرستان جهرم می‌شود.

طبق اظهار اسکندری، مدیرعامل ستاددیه شعبه استان فارس؛ اصل بدهی این مددجو مبلغی معادل 4 میلیارد و 359 میلیون ریال می‌باشد که به همت کارشناسان این نهاد مردمی پرونده پس از قرار گرفتن در فرآیند آزادی ابتدا به صندوق تامین خسارات بدنی ارسال می‌گردد.

در روند رسیدگی به این زندانی تحت حمایت ستاددیه مبلغی در حدود 80 میلیون ریال از ناحیه صندوق پرداخت گردید و با تلاش شورای صلح و سازش ستاد دیه مبلغ 459 میلیون ریال از سوی شاکیان پرونده از شاکیان گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مابقی بدهی این فرد توسط منابع ستاد مردمی دیه فارس پرداخت می‌شود.

گفتنی است، در حال حاضر 923 زندانی جرایم غیرعمد در زندانهای استان فارس به سر می برند که به دلیل عدم پشتوانه مالی و معنوی برای رهایی از بند چشم به راه خیرین در امر مشارکت آزادسازی این زندانیان هستند.

انتهای پیام /

۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۲۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.