English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همت دانش‌آموزان دبستان«امیدکویر» برای آزادی یک‌جوان‌زندانی

قلک‌هایی که با عشق‌کودکانۀ دانش‌آموزان دبستان «امید کویر» اردکان، پرشده‌بود،با دست‌های‌کوچک‌آینده‌سازانی شکست تا این‌هدیه نویدبخش زندگی دوباره جوانی باشد که بدون پشتوانه‌مالی در حبس به سرمی‌برد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، چند روز پیش کارگر ۱۹ ساله اردکانی به دلیل تصادف با یک عابرپیاده محکوم به پرداخت دیه‌ای به مبلغ 200 میلیون ریال می‌شود که به دلیل عدم توانایی در پرداخت تمامی این مبلغ روانه زندان مرکزی یزد می‌شود.

به واسطه یکی از دانش‌آموزان دبستان پسرانه «امید کویر» این مددجو به معلمین و در ادامه به محصلان این مدرسه معرفی می‌شود تا این دستان کوچک، در تمرین درس محبت و همدلی، با آوردن قلک‌های خودشان به مدرسه نوید بخش آزادی یک زندانی دربندی باشند که ناخواسته روانه زندان شده است.

از دو ماه گذشته با هماهنگی به عمل آمده با اولیاء دانش‌آموزان مدیر مدرسه برای تامین بخشی از این بدهی با مشارکت عمومی دانش‌آموزان هر روز مقداری از هزینۀ خرید مربوط به تنقلات و خوراکی‌های خود را برای آزادی این زندانی جمع آور می‌کردند تا در نهایت با شکستن قلک‌ها قفل زندان این مددجوی واجد شرایط را شکتند و او را در آستانه بهار انقلاب و در روزهای منتهی به سال نو روانه خانه و کاشانه چشم انتظار او کردند.

a1

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۳۱
تعداد کلیک: ۳,۲۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.