English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 1.6 میلیونی خیّر خشکرودی برای آزادی 18 زندانی‌ غیرعمد

نیکوکار خشکرودی با اهدای کمک یک میلیارد و 600 میلیون ریالی خود زمینه آزادی 18 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی را فراهم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جریان سفر جمعی از مسئولین ستاد دیه شعبه استان مرکزی به شهر خشکرود (از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی) حاج ابولفضل دلیری از آزادگان با سابقه و از خیرین این شهر با اهدای مبلغی معادل یک میلیارد و 600 میلیون ریال موجبات آزادی 15 سرپرست خانواده و 3 محکوم مالی مربوط به جرایم ناشی از صدور چک غیرکلاهبرداری را فراهم نمود که با پیگیری فوری امید است استخلاص این زندانیان تا پایان همین هفته فراهم شود.

اسماعیل جمیاری مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: در این سفر طی دیدار با امام جمعه و جمعی از مسئولین شهری این منطقه با همراهی جمعی از معتمدین و ریش سفیدان و بویژه خانواده‌های معظم شهدا ضمن اخذ گذشت از تعدادی از شاکیان و طلبکاران در زمینه جمع‌آوری وجوه مردمی در راستای آزادی محکومان تحت حمایت ستاددیه نیز با دستان پُر به اراک بازگشتیم.

وی به طرح ویژه ستاد دیه در آزادی روزانه 3 زندانی نیازمند در ایام فجر 94 اشاره کرد و افزود: با بررسی‌های به عمل آمده امید است در روزهای باقیمانده از دهه مبارک فجر ضمن محقق کردن شعار آزادی 30 زندانی این رقم را تا پایان این مناسبت بزرگ ملی به عدد 40 نفر برسانیم.

انتهای پیام /

۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲
تعداد کلیک: ۲,۲۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.