English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بیمه‌ها موظفند، طی 15 روز پس از تکمیل پرونده دیه را بپردازند

دادستان زنجان گفت: بیمه‌ها موظف هستند، طی 15 روز پس از تکمیل پرونده دیه را بپردازند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت‌الاسلام حسن مظفری در جلسه هیئت مدیره ستاد دیه استان زنجان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته یادآور دلاوری‌های رزمندگان است که برای اقتدار جمهوری اسلامی ایثار و از خود گذشتگی بسیاری کردند.

وی در ادامه به بیان مطالبی در زمینه پرداخت دیه از سوی بیمه‌ها، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه مشکل عدم پرداخت کامل یا تاخیر در پرداخت دیه از سوی بیمه‌ها حل شده است.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه قبلا بیمه‌ها در پی نپرداختن حقوق شکات بودند، افزود: بیمه‌ها با این اقدام در تلاش برای استفاده از قانون به سود خود بودند که با پیگیری‌های صورت گرفته، این مشکل حل شده است و بیمه‌ها نیز این موضوع را قبول کرده‌اند.

این مسئول در ادامه با اشاره به موظف بودن بیمه‌ها در زمینه پرداخت دیه 15 روز پس از تکمیل پرونده دیه را بپردازند، اضافه کرد: این موضوع در قانون صحت داشته و نیازی به رای دادگاه نیست.

مظفری در ادامه با اشاره به نامه ارسالی به بخش اجرای احکام دادسرا در خصوص، پیگیری پرداخت دیه، در همان روز اول پس از تکمیل پرونده، بیان کرد: این اقدام انجام شده تا هیچ فردی به علت ناتوانی در پرداخت دیه به زندان نرود.

وی در پایان با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در این زمینه، خبر داد: طی دو ماه گذشته کسی به علت عجز از پرداخت دیه به زندان نرفته است.

۲ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۲۲
تعداد کلیک: ۲,۷۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.