English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

توفیق دستگیری از زندانیان نیازمند محصور در بین اغنیا نیست

امام جمعه خشکرود آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی را که به دلیل ناتوانی مالی در حبس هستند را یک وظیفه اسلامی مطرح کرد و گفت: این دین بر هر کس به قدر وسع و توانایی‌ او وجوب شرعی پیدا می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، به منظور جلب مشارکت‌های مردمی و انجام هماهنگی‌های لازم در جهت برپایی جشن گلریزان آزادی محکومان مالی در شهرستان خشکرود، مدیرعامل ستاددیه شعبه استان مرکزی روز گذشته (13 بهمن ماه) به همراه مومنی رئیس زندان تفرش، طالبی رئیس زندان ساوه، موسوی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ساوه با حجت‌الاسلام سرحدی زابلی امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی دیدار و گفتگو داشتند.

در این ملاقات امام جمعه شهرستان خشکرود با اشاره به مستندات قرآنی و روایی خدمت به مسلمانان مستمند را یک موهبت الهی خواند و اظهار کرد: رحمت بی انتهای خداوند شامل حال افرادی خواهد شد که با دغدغه رفع مشکل یک مسلمان با قدم، با قلم و یا با مبلغ در جهت رفع حوایج او در حد توانایی خویش می‌کوشد.

وی افزود: مشارکت عمومی در آزادی افرادی که ناخواسته و به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت دیه یا بدهی روانه زندان شده‌اند سوای رهایی یک فرد با تضمین سلامت اجتماعی موجبات وحدت و برادری در بین ساکنان یک محله و شهروندان یک شهر می‌شود.

گفتنی است، در این سفر کوتاه اعضای ستاددیه این استان به منظور برقراری صلح و سازش بین دو طایفه و اخذ رضایت از اولیای دم یکی از اهالی منطقه به همراه جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در خانه برخی از شکات این پرونده حاضر و بعد از موافقت‌های انجام شده این پرونده بعد از سال‌ها مختومخ اعلام گردید.

انتهای پیام /

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶
تعداد کلیک: ۲,۲۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.