English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

معادل دوسوم زندانیان‌غیرعمد سمنان در10ماهه‌ 94 آزادشده‌اند

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان سمنان گفت: به همت خیرین از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۶۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های سمنان و به عبارتی دو سوم آمار موجودی، از بند زندان ر‌هایی یافته‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، نعمت الله جدیدی با اشاره به آمار 96 نفری محکومان جرایم غیرعمد این استان افزود: هر چند درصدی از این زندانیان در ماه‌های اخیر به دلیل ارتکاب محکومیت‌های مالی روانه حبس شده‌اند اما از ابتدای سال تا کنون قریب به 69 درصد آمار موجودی مددجویان غیرعمد واجد شرایط به همت مردمی آزاد شده و به آغوش گرم خانوادهایشان بازگشته‌اند.

وی بزرگترین مانع صفر شدن آمار این زندانیان را روند همسان ورودی و خروجی به زندانها مطرح کرد و گفت: میزان کل بدهی این ۶۶ نفر مبلغی معادل ۳۳ میلیارد ریال بود که با تعامل خوب مددکاران زندانها و اعضای گروه تحقیق ستاد دیه مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از جانب طلبکاران و اولیاءدم گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان آورده خانواده این مددجویان را کم اما راهگشا در روند آزادی آن‌ها اعلام کرد و افزود: برای رهایی این افراد بیش از ۸ میلیارد ریال نیز از تسهیلات ستاد دیه کشور، منابع ستاد مردمی استان، تسهیلات بانکهای عامل و صندوق تامین خسارتهای بدنی تامین گردیده است.

هم اکنون 10 نفراز مجموع آمار دو رقمی زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان را محکومان دیه و 86 نفر را نیز محکومان مالی جرایم غیرکلاهبرداری تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /

۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۴۲
تعداد کلیک: ۲,۳۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.