English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اقتصاد وارداتی خانم و آقای میم را روانه حبس کرد

«هادی– م» که به همراه همسرش پس از تجربه‌های تلخ و شیرین یک سال امرار معاش از طریق فروش پوشاک وارداتی کشور ترکیه، به دنبال یک حادثه در سفر آخرشان به استانبول هر دو روانه زندان می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، ابتدای دی ماه سال گذشته بود که خبر آتش سوزی یک سمند ایرانی در خاک ترکیه بر روی خط خبری بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت؛ خبری که نقص فنی خودرو منجر به حریق تمامی دارایی یک خانواده 3 نفره شد.

با این ماجرا تمامی پوشاک که حجم عمده آن‌ها را لباس‌های زنانه شامل می‌شد با آتش سوزی بوجود آمده در موتور خودرو به طور کامل سوخته و از بین می‌روند و پس از آن به دلیل عدم توانایی در پرداخت مبالغ قرض شده توسط این زوج جوان گیلانی چند ماه بعد از ماجرا هادی و مدتی هم می‌شود که همسر او بابت طرح شکایت از سوی طلبکاران روانه زندان می‌شوند.

از مجموع بدهی 300 میلیون تومانی هرچند این خانواده با فروش بسیاری از وسایل خانه و حتی گرفتن پول پیش خانه استیجاری‌شان و نقل مکان به خانه پدری هادی توانسته‌اند بیش از نیمی از این مبلغ را به شکات بازگردانند اما از 20 اسفند ماه سال 93 آقای میم و همچنین از ابتدای مهر ماه خانم میم هر کدام با حکم جلب به دلیل عدم پرداخت 5 شاکی خصوصی در بند زندان به سرمی‌برند.

انتهای پیام /

۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۱۲
تعداد کلیک: ۲,۳۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.