English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 57 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از آزادی 57 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور «علاءالدین کریمی» مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس هیئت مدیره ستاددیه استان زنجان، در جلسه هیئت مدیره ستاددیه این استان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی شش ماهه نخست سال جاری پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل زندانها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: در نیمسال اول تعداد  57 زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شده‌اند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی زنجان با اشاره به اینکه از تعداد اعلام شده 52 نفر را مرد و پنج نفر را این آمار را  زنان تشکیل می‌دهند، افزود: در این راستا 4 میلیارد و 358 میلیون و 465 هزار ریال به صورت بلاعوض به زندانیان کمک شده است.

وی در ادامه میزان تسهیلات پرداخت شده در این بخش را 10 میلیارد و   182 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع برای آزادی این تعداد زندانی   14میلیارد و 540 میلیون و 644 هزار ریال هزینه شده است.

کریمی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی دادستان زنجان در زمینه حل مشکلات پرداخت دیه از سوی بیمه‌ها، بیان کرد: این اقدامات موجب کاهش ورودی افراد به زندان‌ها در این بخش گردیده است.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل زندان‌های استان زنجان در زمینه آموزش زندانیان ارائه کرد و گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری 850 نفر از زندانیان زنجانی در کارگاه‌های آموزشی این اداره کل شرکت کرده‌اند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به کیفیت بالای آموزش زندانیان، تصریح کرد: خوشبختانه اغلب افرادی که در این دوره‌ها شرکت کردند، موفق به اخذ مدرک فنی شدند.

۲ مهر ۱۳۹۳ ۰۷:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۸۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.