English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همکاری ستاددیه و بانک‌پارسیان در جهت آزادی زندانیان غیرعمد

دکتر علی دیواندری مدیرعامل بانک پارسیان ، با حضور در سیصد و چهل و چهارمین جلسه هئیت مدیره ستاددیه کشور بر ارتقاء سطح همکاری در راستای آزادی حداکثری زندانیان جرائم غیرعمد تأکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این جلسه سیدعلاء الدین میرمحمد صادقی، رئیس هیئت مدیره ستاددیه کشور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اخیر ستاد دیه کشور گفت: تنها در یک ماه گذشته یکــهزار زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت مبلغی حدود 300 میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

نایب رئیس هیئت امنای ستاددیه کشور با تشکر از حمایت‌های همیشگی دکتر دیواندری افزود: امید است با حضور سبز ایشان در بانک پارسیان زمینه مجدد همکاری‌ها  در راستای آگاه ساختن کارکنان شریف بانک مذکور نسبت به اختصاص مبلغی از حقوق ماهیانه یا سالیانه خود و همچنین در نظر گرفتن رضایتمندانه بخشی از سپرده‌های مشتریان بانک در جهت تأمین منابع لازم برای آزادی زندانیان غیرعمد و نیازمند یاری‌گر این ستاد باشند.


سیداسدالله جولایی، مدیرعامل ستاددیه کشور ضمن تقدیر از خدمات خالصانه  مدیرعامل بانک پارسیان در جهت پیشبرد اهداف این نهاد مردمی گفت: پرچمداری و حمایت‌های صادقانه آقای دکتر که از جمله مدیران خوش‌نام و پیشرو در صنعت بانکداری کشور نیز هستند به خصوص آن زمانی که در سمت مدیرعامل بانک ملت حضور داشتند، در خصوص عملی کردن قانون بودجه سال 85 هیچ‌گاه از حافظه تاریخی خادمان این ستاد پاک نخواهد شد.

 

وی با تشریح اهمیت این خدمت فراموش‌نشدنی افزود: پیش‌قدم شدن مدیرعامل وقت بانک ملت در بین بانک‌های عامل منشاء خیرات و برکات بسیاری شد که نتیجه آن را در آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری مشاهده نمود.

مدیرعامل بانک پارسیان نیز با اشاره به اینکه مدت کوتاهی است که در این سنگرخدمتی حضور دارم، اظهار داشت: نه برای مقاصد اقتصادی و اعتباری، بلکه به جهت منافع معنوی همچنان از انجام اقدامات مشترک مردمی نیز در بانک پارسیان نیز استقبال خواهیم کرد.

 

دیواندری با برشماری برخی از ظرفیت‌های موجود در بانک متبوع گفت: غالب مشتریان غیرشرکتی و حقیقی این بانک افرادی با موقعیت مالی متوسط به بالا هستند که این پتانسیل قطعا در برنامه‌های مشترک فی‌مابین بیش از سایر بانک‌ها نمود خواهد داشت که این جنبه را هم بایستی غیر از همکاری متقابل بانک با ستاد در نظر گرفت.

سیدمرتضی بختیاری عضو هیئت امناء ستاددیه کشور نیز در سخنانی با اشاره به تأکید اعضای موسس ستاددیه بر حفظ مردمی بودن و غیراقتصادی شدن این مجموعه گفت: همچنان که آقای دکتردیواندری نیز از نزدیک به این مهم واقف هستند، اما با رعایت اصول و خطوط یادشده از همکاری با بانک پارسیان، استقبال می‌کنیم.

وی با تشریح عملکرد ستاددیه، تصریح کرد: از بدو تأسیس این نهاد تا کنون که افتخار داشته بیش از 85 هزار زندانی نیازمند و آبرومند را از زندانهای کشور آزاد نماید، همچنان اقدامات این ستاد بر مردمی بودن آن اصرار داشته و تلاش اساسی ما نیز حول حفظ همین جنبه مردمی و غیرتشریفاتی آن بوده و خواهد بود.

در پایان علی‌اکبر یساقی، عضو هیئت امناء و نایب رئیس هیت مدیره ستاددیه کشور نیز با ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل بانک پارسیان، اظهار داشت: قطعا این تعامل و این دیدار صمیمی در همکاری‌ آینده نیز اثرگذار بوده و خیر آن در قالب بهره مندی از منابع قرض الحسنه این بانک، به زودی متوجه عموم مراجعین و مددجویان تحت پوشش این ستاد قرار خواهد گرفت.

یساقی ضمن بیان اینکه تا کنون ستاددیه کشور همکاری مشترکی با هیچ یک از بانکهای خصوصی کشور نداشته است، افزود: با حضور آقای دیواندری در بانک پارسیان امید است باب جدید همکاری میان ستاد و بانک پارسیان گشوده شده و این اقدام الگویی مناسب جهت همکاری ما در این حوزه نیز باشد.

   

 

۱ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۳۰
تعداد کلیک: ۲,۵۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.