English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زندانیان زیر ۵۰ میلیون ریال استان اردبیل آزاد می‌شوند

با مصوبه اخیر هیات مدیره ستاددیه شعبه اردبیل 16 محکوم جرائم غیرعمد این استان با بدهی کمتر از 5 میلیون تومان آزاد می‌شوند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، به منظور رسیدگی به مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد زندانهای استان، جلسه اخیر هیأت مدیره ستاددیه شعبه استان اردبیل با حضور تمامی اعضا، رییس زندان و مددکاران در محل زندان مرکزی اردبیل برگزار شد .

در ابتدای این جلسه اسکندرزاده، معاون قضایی رییس کل دادگستری اردبیل با اشاره به سابقه مشارکت مردم متدین آذری زبان در برنامه‌های آزادی زندانیان نیازمند گفت : خوشبختانه نیکوکاران انقلابی این استان در جهت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان ذره‌ای کوتاهی نکرده و همواره یاور ستاد مردمی دیه هستند که در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی در راستای آزادی حداکثری محکومان غیرعمد تا پیش از سالجاری تنها برنامه ما معرفی برگزاری جشن گلریزان و اعلام وضعیت دقیقی از احوال این افراد واجد شرایط کمک خواهد بود.

رییس هیأت مدیره ستاددیه  شعبه استان با تاکید بر رهایی افراد با میزان بدهی‌های پایین افزود: در کنار آبرومندی و اعسار برای حبس زدایی عملی بایستی همه محکومان جرایم غیر عمد با مبلغ محکومیت زیر   ۵۰میلیون ریال در الویت آزادی‌ها باشند.

وی تصریح کرد: طبق پیشنهاد مطرح شده در جلسه قبلی تمامی مددجویان جرایم غیر عمد که مبلغ محکومیت آنها کمتر از ۵۰ میلیون ریال است طبق مصوبه‌ای که امروز هیأت مدیره استان به صورت ویژه به آن می‌پردازد در اسرع وقت آزاد خواهند شد.

اسکندرزاده با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۱۶ پرونده مفتوح در این نهاد مردمی مربوط به مددجویان زیر ۵۰ میلیون ریال می‌شود، افزود: با مساعدت ستاددیه استان  همه این محکومان معسر تا پایان هفته آتی آزاد و به کانون گرم خانواده هایشان باز خواهند گشت .

گفتنی است در ادامه این جلسه، تعداد ۴۸ فقره پرونده با مبلغ بدهی بالغ بر  ۷ میلیارد ریال مورد بررسی اعضاء قرار گرفت که طی فرآیند آزادسازی امید است همه این زندانیان تحت حمایت ستادیه با همکاری همیشگی شکات، طلبکاران و اولیاءدم و البته مساعدت‌های خالصانه نیکوکاران تا پایان دی ماه طعم آزادی را بچشند.

انتهای پیام / 

۱۶ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۳۵
تعداد کلیک: ۲,۱۸۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.