English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 119 زندانی جرائم غیرعمد استان همدان

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان همدان گفت: با همت خیرین خداجوی از ابتدای سالجاری تاکنون 119 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد مردمی از بند زندان‌های این استان آزاد شده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش در مورد اعتبار لازم برای آزادی این تعداد از مددجویان تحت حمایت ستاددیه افزود: میزان کل بدهی این 119 نفر مبلغی بالغ بر  66 میلیارد و 807 میلیون ریال بود که از این مبلغ رقمی بالغ بر 21 میلیارد ریال  توسط شکات، طلبکاران خصوصی و اولیاءدم گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

وی با اشاره به عملکرد نه ماهه سال 94 ستاد مردمی دیه استان همدان تصریح کرد: در این مدت با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارتهای بدنی و اخذ مبلغی معادل 8 میلیارد ریال تعداد 8 نفر از مددجویان از این طریق آزاد شده‌ و در اعتباری معادل 4 میلیارد و 446 میلیون ریال را نیز خانواده‌های خود این زندانیان نیازمند تامین کرده‌اند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان افزود: با مساعدت ستاد دیه کشور مبلغ 9 میلیارد و 606 میلیون ریال هم به صورت کمک به این مددجویان پرداخت شده که به طور دقیق با این تسهیلات اعطایی موجبات آزادی 67 نفر از این محبوسان با این رقم ریالی فراهم شده است.

وی با تشکر از همکاری بانک‌های عامل تجارت و ملت و رفاه و صادرات در پرداخت تسهیلات بانکی به زندانیان نیازمند یادآور شد: در طی این 9 ماه تعداد 36 نفر از زندانیان این استان هم با مبلغی بالغ بر 10 میلیارد و 709 میلیون ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه این بانک‌ها از بند حبس رهایی یافته‌اند.

گفتنی است، در حال حاضر 250 زندانی جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در زندان‌های استان همدان تحمل حبس می‌کنند که با برنامه‌ریزی های صورت گرفته تعداد 18 نفر از این افراد در اولویت آزادی قرار دارند.

انتهای پیام /

۱۲ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۱۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.