English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ماجرای ازدواجی که از خداخواسته به طلاق منتهی شد

زوج جوانی به بهانه‌ای تراشیده شده از سوی خانواده‌ها و البته از خداخواسته از جانب خودشان زندگی کوتاه دو ماهه‌شان را با امضای درخواست طلاق پایان دادند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مسعود انزابی مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان اردبیل در مورد این پرونده گفت: این روزها ازدواج اینترنتی به یکی از مباحث مورد علاقه برخی جوانان تبدیل شده و متاسفانه هموطنان بسیاری در فضایی غیرواقعی و به به بهترین تعبیر در محیطی غیرمجازی شریک همیشگی زندگی خود را در صفحات پر رنگ و لعاب شبکه‌های اجتماعی جستجو می‌کنند.

وی با تشریح عواقب تلخ قریب به اتفاق این جنس از وصلت‌های اینترنتی افزود: تشکیل خانواده با رجوع به عکس‌های گول زننده و اطلاعات شاعرانه شخصی منتشر شده از سوی برخی از کابران در بیشتر موارد به یک دوستی‌ها و ارتباطات هر چند شرعی و قانونی اما سست و کوتاه منتهی می‌شوند.

انزابی انگیزه بسیاری از جوانان را در عضویت‌شان در گروه‌های اجتماعی همین میل به دوست‌یابی اعلام کرد و تصریح کرد: خیلی ها با انگیزه‌های فردی وارد این حوزه می‌شوند اما موضوع دوست‌یابی در این محیط‌ها و کثرت علاقه‌مندان به آن صرفا یک ادعای ساده نبوده و صرف وقت در نمونه‌های موردی در رده‌های سنی مختلف واقعیت این امر را می‌رساند.

وی بیان کرد: ممکن است فضای مجازی در نگاه اول آسان‌ترین راه همسریابی تلقی شود ولی واقعیت این است که فضای نامطمئن مجازی نمی‌تواند ملاک دقیق و قابل اعتنایی برای یافتن یک شریک دایمی به حساب آید.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان اردبیل با اشاره به پرونده مفتوح یکی از مددجویان تحت حمایت ستاددیه این استان گفت: خانم 26 ساله‌ای از توابع شهرستان جیرفت یکی از همین قربانیان است که ناخواسته به دلیل ارتباط‌های طولانی از طریق تلگرام با جوانی 34 ساله در اردبیل ناخواسته به سوی ازدواجی می‌رود که تباهی وقت خود و خانواده‌اش را به دنبال دارد.

انزابی ادامه داد: دوام زندگی مشترک این زوج حتی به دو ماه نیز نکشید و ارتباطی که با رد و بدل شدن عکس‌های شخصی و پیغام و پسغام‌های عاشقانه از یک شهرستان واقع در جنوب ایران با پسری سست‌عنصر در شمال کشور در همین مدت کوتاه هم بارها و بارها در آستانه فروپاشی قرار گرفته بود.

وی در مورد جزئیات این پرونده گفت: درست چند روز بعد از ازدواج این شخص به ظاهر عاشق‌پیشه بر اثر دخالت‌های خانواده‌ها در انتخاب شهر محل سکونت عروس و داماد این دو نفر به همین بهانه و انگار از خدا خواسته تصمیم می‌گیرند از یکدیگر جدا شوند.

انتهای پیام /

۱۲ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۵۲
تعداد کلیک: ۲,۱۲۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.