English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 4محکوم‌غیرعمد سنی‌مذهب استان‌گلستان در هفته‌وحدت

به مناسبت هفته وحدت و روز میلاد پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله 4 نفر از مددجویان سنی مذهب محکوم به پرداخت دیه از سطح زندان‌های استان گلستان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جلسه‌ای که با حضور هاشمیان رییس کل دادگستری و محمود امینی، مدیر کل زندانها برگزار شد با تلاش ستاددیه شعبه استان گلستان به مناسبت هفته وحدت 7 نفر از زندانیان نیازمند و آبرومند تحت حمایت ستاددیه از بند حبس رهایی یافتند که 4 تن از این افراد را محکومان اهل سنت استان تشکیل می‌دادند.

در این مراسم رییس کل دادگستری استان گلستان در سخنانی گفت: امروز که مهمترین عامل از هم گسیختگی بسیاری از خانواده‌ها اخلاق مطرح می‌شود، شایسته است با اتکا به سیره و سنت نبوی، سبک اسلامی را سرلوحه زندگی خانواده‌‌های خود قرار داده تا ضریب وقوع جرائم ناخواسته و تلخ اجتماعی را به حداقل ممکن برسانیم.

گفتنی است مبلغ مورد نیاز برای آزادی 2 نفر از این افراد با پرداخت تسهیلات اعطایی از سوی صندوق تامین خسارت‌های بدنی و بدهی 2 محکوم دیه ناشی از حوادث کارگاهی نیز با کمک‌های ستاد دیه کشور و مبلغ مورد نیاز برای آزادی 4 نفر دیگر هم  با پرداخت وام قرض الحسنه ستاددیه شعبه استان گلستان تامین گردیده است.

انتهای پیام /

 

۹ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۱۲
تعداد کلیک: ۲,۱۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.