English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جلسه هماهنگی تشکل‌های‌مردمی دهه‌فجر در ستاددیه برگزار شد

در طلیعه بهار انقلاب اسلامی کمیته همیاری تشکل‌های مردمی دهه فجر به منظور ارائه برنامه‌های ویژه ایام الله بهمن 94، در محل ستاددیه کشور تشکیل جلسه داد. به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، به منظور اعلام برنامه‌های ویژه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی جلسه هماهنگی اعضای کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی دهه مبارک فجر، با حضور نمایندگانی از  وزارت کشور ، کمیته امداد امام خمینی (ره)،  جمعیت هلال احمر، سازمان بهزیستی کشور، مجمع خیرین سلامت، سازمان تامین اجتماعی و ستاددیه کشور در محل این نهاد مردمی برگزار شد.

اعضای حاضر ضمن  ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته نهادهای متبوع‌ در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر جشن‌انقلاب 22 بهمن ماه پیش رو به تشریح طرح‌ها و اقدامات خود پرداختند.

آغاز به کار «رادیو انقلاب» از 26 دی ماه، آزادی بیش از 750 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد، بازدید روزانه مسئولین از مددجویان جرائم غیرعمد ندامتگاه‌های سراسر کشور، ارائه خدمات عمومی و رایگان در برخی مراکز تخصصی، برگزاری نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی به منظور خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه و در مجموع انجام 700 برنامه فرهنگی در زمینه‌های مختلف اشغال‌زایی، ارائه وام‌های کارگشایی و توزیع اقلام و ارزاق مورد نیاز مددجویان تحت حمایت نهادهای مردمی و همچنین به ثمر رساندن بیش از هزار طرح عمومی در کمیته‌های تعاون مجموعه‌های مردم نهاد از جمله برنامه‌هایی بود که در این جلسه مطرح شدند.

گفتنی است، ستاددیه با هماهنگی‌های انجام گرفته در دهه فجر سال گذشته با شعار «آزادی 600 مددجوی جرائم غیرعمد» تلاش داشت از سوی هر یک از شعب استانی دو مددجوی واجد شرایط را از بند حبس رهایی بخشد که خوشبختانه به همت نیکوکاران نیک‌اندیش در طول دهه فجر سال نود و سه بیش از 750 مددجوی نیازمند و آبرومند از بند زندان‌ها آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های‌شان بازگشتند.

انتهای پیام /


۷ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۰۰
تعداد کلیک: ۲,۵۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.