English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت کمیته‌امداد در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در سال جاری با پرداخت مبلغ 132 همیار ستاددیه در آزادی تعداد 9 نفر از زندانیان محکومان بدهکار زندانهای تابعه بود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسماعیل جمیاری مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان مرکزی در دیدار با با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 9 ماهه این نهاد مردمی گفت: ستاددیه به عنوان تنها نهاد متولی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همواره تعامل خوبی با دیگر نهادهای حمایتی کشور داشته و در راستای آزادی حداکثری مددجویان خود نیز از هر ظرفیتی استفاده کرده و این رویه را ادامه خواهد داد.

وی با تقدیر از همکاری خوب اداره کل کمیته امداد امام (ره) استان در خدمت رسانی به خانواده‌های تعدادی از زندانیان واجد شرایط افزود: امیدواریم با گسترش چتر حمایتی کمیته امداد و همکاری خوب دیگر مجموعه‌های ذیربط با حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده‌های آبرومند و چشم انتظار آن‌ها از بروز بسیاری از آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی پیشگیری شود.

در ادامه این جلسه، ناصری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی هم در سخنان کوتاهی تصریح کرد: بخش عمده خانواده‌های زندانیان نیازمند مرکز استان و زندانهای تابعه تحت پوشش این نهاد بوده و این افراد علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه، از سایر خدمات جانبی همچون مددجویان عادی هم استفاده می کنند.

وی با اشاره به کمک 132 میلیون ریالی دستگاه تحت مسئولیت خود به ستاد دیه استان و مشارکت در آزادی 9 نفر از این زندانیان نیازمند گفت: در طول سالجاری بنا به رسالت کاری این مجموعه با پرداخت مبلغ بدهی 20 میلیون ریالی همیار ستاددیه در آزادی این افراد بود که در اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات این 9 پرونده اقدامات ستاددیه بسیار موثر بود.

انتهای پیام /

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
۶ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷
تعداد کلیک: ۲,۲۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.