English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

6 زندانی غیرعمد استان خراسانی جنوبی در آستانه آزادی

مدیرکل زندان‌ها و مدیرعامل ستاددیه شعبه خراسان جنوبی گفت: با همت نیکوکاران 6 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان با مبلغ بدهی بیش از 2 میلیارد ریال از بند حبس رهایی خواهند یافت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، محمدعلی اربابی افزود: در بیست ویکمین جلسه ستاد دیه استان از 8 پرونده مطرح شده با 6 پرونده به میزان بدهی 2 میلیارد و525 میلیون و 782 هزار ریال موافقت و این زندانیان درروزهای آتی بعد از اخذ تضامین لازم از بند حبس رهایی خواهند یافت.

وی تصریح کرد: از این پرونده‌ها مبلغی معادل یک میلیارد و 203 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانکی، مبلغ یک میلیارد و 137 میلیون ریال از محل منابع صندوق تامین خساراتهای بدنی ، مبلغ 30 میلیون ریال از منابع ستاد دیه استان و اعتباری معادل 321 میلیون ریال هم از سوی ستاد دیه کشور پرداخت گردیده است.

اربابی یادآور شد: همکاران ما در ستاد دیه و همچنین مددکاران زندان‌ها طی جلساتی که با شکات این پرونده‌ها برگزار کرده‌اند موفق به اخذ گذشت مبلغ یک میلیارد و793 میلیون و 251 هزار ریال از شکات و اولیاءدم شده‌اند.

گفتنی است هم اکنون 107 زندانی غیرعمد واجد شرایط کمک در سطح استان خراسان جنوبی تحمل حبس می‌کنند که محکومان مالی با 66 مددجو بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام /

۱ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۱۴
تعداد کلیک: ۲,۸۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.