English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 100 میلیونی خیرین اردکانی برای آزادی زندانیان غیرعمد

در حاشیه همایش پیاد‌ه‌روی شهرستان اردکان خیرین خداجوی با اهدای مبلغ 10 میلیون تومان در آزادی زندانیان‌نیازمند یزدی شرکت‌کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، به مناسبت هفته دفاع مقدس «همایش پیاده روی» این هفته با استقبال گسترده خانواده‌های اردکانی و حضور رییس فدراسیون ورزشهای همگانی، نماینده مجلس و مسولان استانی و شهرستانی در اردکان یزد برگزار شد.

دکتر علی‌مجدآرا، رییس فدراسیون ورزش های همگانی با حضور در این همایش در سخنان کوتاهی اظهار داشت: حضور خانواده‌ها در یک چنین تجمعات همگانی شادی و نشاط را به آنها و خانواده‌ها هدیه می‌کند.

سردار مجد آرا با اشاره به اینکه شادی و نشاط، شور و شوق و تحکیم بنیان خانواده همواره از ره‌آوردهای مهم شرکت در ورزش های همگانی بوده، افزود:افرادی که از این برنامه و این ورزش‌های دسته‌جمعی استقبال می‌کنند، علاوه بر افزایش طول عمر و مقابله جدی با بسیاری از بیماریها در تحکیم روابط جمعی و ارتقاء سطح تعاملات خانوادگی نیز اثرگذار هستند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش ورزش همگانی را لازمه زندگی با نشاط و تندرست برشمرد.

محمدرضا تابش، با اشاره به اینکه این شهرستان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی رشد و توسعه چشمگیری داشته است، تصریح کرد: اردکان به عنوان شهر تاریخی با مجموعه ای از المان های میراث فرهنگی و منطقه صنعتی با استقرار صنایع بزرگ و ملی و اشتهار به تولید محصولات کشاورزی همچنون انار، روناس و پسته به عنوان اکوتوریسم و منطقه گردشگری مطرح است.

نایب ریس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه وضعیت زندگی فاصله بین مردم و ورزش ایجاد کرده است، گفت: با برگزاری چنین همایش هایی می‌توان فرهنگ گرایش به سمت ورزش های عمومی را ایجاد کرد.

در ادامه این برنامه «اسلام افشون» مدیر عامل ستاد دیه استان یزد نیز ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در این نهاد مردمی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 36 زندانی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری استان یزد با همت نیکوکاران نیک‌اندیش از زندان آزاد شده‌اند که اخذ گذشت از شکات نقش موثری در تعداد این مددجویان داشته است.

وی در این همایش از وجود 84 زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان یزد  خبر داد و افزود: برای آزادی این 36 زندانی آبرومند و نیازمند استان ما به اعتباری معادل 65 میلیارد ریال نیاز داشتیم که با گذشت 45 میلیاردی این مبلغ از سوی شاکیان زمینه آزادی این افراد بسیار زودتر از موعد محقق گردید.

افشون، با تقدیر از حمایت‌ها و توجهات مردم شریف اردکان در بحث دستگیری از زندانیان آبرومند استان گفت: مردم خیر اردکان با عنایت به اینکه صرفا با هدف حضور در یک برنامه ورزشی و فرهنگی در این همایش پیاده‌روی شرکت کرده بودند، اما در طول همین مسیر با اهدای مبلغ 100میلیون ریال یاور ستاددیه استان در رهایی زندانیان محکوم مالی جرائم غیر عمد بودند.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با همکاری هیات ورزش های همگانی، دفتر نماینده مردم اردکان، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان ازساعت هفت صبح از میدان آیت الله خاتمی (ره) تا میدان چادر ملو به طول چهار کیلومتر برگزار شد که این همایش به صورت زنده و مستقیم از شبکه 3 سیما در برنامه صبح و نشاط به روی آنتن رفت.

۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹
تعداد کلیک: ۲,۴۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.