English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۴۰ زندانی غیرعمد در استان لرستان آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان لرستان گفت: ۴۰ زندانی غیرعمد در استان لرستان امسال در ایام محرم صفر آزاد شدند.

 

توکل شاکرمی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه در حال حاضر 460 زندانی جرائم غیر عمد در استان لرستان وجود دارد، اظهار داشت: از 460 زندانی غیرعمد در استان 52 نفر بدهکار دیه تصادف، 58 نفر مهریه، 17 نفر بدهکار نفقه و 332 نفر مابقی نیز زندانی غیر کلاهبرداری هستند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بدهی زندانیان غیر عمد در استان حدود 35 میلیارد تومان است، افزود: با توجه به تجربیات سال‌های قبل ( رایزنی با شکات، گذشت شاکی، نقدینگی محکومان و استفاده از ظرفیت خیران) پیش‌بینی می‌شود در صورت داشتن 15 میلیارد تومان بتوانیم این 460 زندانی غیر عمد را آزاد کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان لرستان با بیان اینکه در امسال ایام ماه محرم و صفر 40 زندانی جرائم غیرعمد در استان لرستان آزاد شد، عنوان کرد: با پرداخت 450 میلیون تومان که از طرف خیران و سایر منابع در اختیار، این 40 زندانی آزاد شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حیطه کار ما زندانیان غیر عمد است و این افراد بر اثر یک حادثه بدهکار و روانه زندان شده‌اند برای آزادی این زندانیان غیر عمد خواستار مشارکت خیران هستیم.

شاکرمی تصریح کرد: زندانیانی هستند که با بدهی نزدیک به یک‌ میلیون تومان در حال حاضر در زندان به سر می‌برند از این‌ رو کمک‌های خیران هر چند اندک هم باشد منجر به آزادی این زندانیان می‌شود.

۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۳۷
تعداد کلیک: ۲,۲۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.