English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

عملکرد ستاددیه استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت

بر اساس جدول زمانبدی، جلسه بررسی مجموعه اقدامات صورت گرفته و تشریح برنامه‌های آتی ستاددیه استان اصفهان در محل ستاددیه کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور بر اساس این برنامه مدون، به منظور تسریع و تدقیق در پرونده‌های زندانیان جرائم غیرعمد طبق جدول اعلام شده هر هفته ستاددیه کشور میزبان یکی از مدیران عامل ستادهای دیه استانی است که در هفته جاری با حضور «احسانی» مدیرعامل ستاددیه استان اصفهان نقاط قوت و ضعف این نهاد مردمی جهت رفع موانع و مشکلات احتمالی مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه «سیداسدالله جولایی» مدیرعامل ستاددیه کشور ضمن تقدیر از عملکرد قابل قبول این استان در بحث جلب مشارکت‌های مردمی در ماه رمضان گفت: طبق اعلام مکتوب ستاددیه اصفهان قرار بود در ماه رمضان ما 12 همایش را داشته باشیم که با مشاهده ظرفیت موجود و همکاری خالصانه این مجموعه شاهد برگزاری 16 جشن گلریزان بودیم که در همین زمینه با استقبال خوب مردمی زمینه آزادی تعداد 70 نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد فراهم گردید.

 

جولایی با اشاره به اینکه در اصفهان به دلیل وسعت استانی و تعداد زندانیان غیرعمد، شهرستان کاشان خود به صورت مستقل دارای ستاد و ساختار مجزایی می‌باشد، خاطر نشان کرد: خیرین خداجوی اصفهانی با کمک‌های نقدی و تعهدات خود در مجموع مبلغی معادل 54 میلیارد ریال را به منظور آزادی زندانیان نیازمند محکوم به پرداخت دیه و بدهی استان، تقدیم این ستاد کردند.

مدیرعامل ستاددیه اصفهان نیز با تشریح عملکرد این ستاد، اظهار داشت: اگر امروز استان اصفهان رتبه نخست کشوری را در بحث جمع آوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار ایران اسلامی به خود اختصاص داده، این موفقیت جز عنایت الهی و توجه ویژه علما و مراجع معزز و همچنین حمایت‌های همیشگی مردم و مسئولین دلسوز استانی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال علاوه بر اعلام شماره حساب‌های کوتاه بانکی و ایجاد درگاه اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی این نهاد مردمی در فضای مجازی، با استقرار سامانه مخابراتی پیامکی (UssD) همشهریان و هموطنان عزیزمان از طریق تلفن‌های همراه خود مبالغ اهدایی را در کمترین زمان و آسان‌ترین روش ممکن، به منظور آزادی محکومان غیرعمد محبوس این استان پرداخت کردند.

احسانی، به فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص ساماندهی اسناد ستاددیه استان پرداخت و افزود: در این ستاد اسکن و بایگانی اوراق به صورت نظام‌مند انجام می‌شود که این مهم با فراهم ساختن دسترسی سریع ما به جزئیات پرونده‌ها و در جریان قرار گرفتن از آخرین مراحل دادرسی یک مددجو، در آزادی بیشتر این قبیل افراد نیز موثر واقع شده است.

 

مدیرعامل ستاددیه اصفهان با تمجید از سابقه درخشان اصفهانی‌ها در دستگیری از مستمندان و بالاخص زندانیان نیازمند استان گفت: هم اکنون 400 نهاد خیریه در استان با محوریت موضوعات خاص فعالیت دارند که با این وجود هنوز هم‌استانی‌ها و همچنین برخی از همین متولیان نهادهای عام المنفعه، یاور ستاددیه استان در آزادی حداکثری زندانیانی هستند که صرفا به دلیل جهل به قانون یا در اثر یک حادثه ناخواسته راهی زندان شده‌اند.

وی در راستای تجلیل از خیرین استانی نیز خبر داد: به منظور تقدیر از حمایت‌های معنوی و مساعدت‌های مادی تعدادی از خیرین ثابت قدم در تدارک هستیم «مراسم تجلیل از خیرین ستاددیه» را با حضور مسئولان استانی و مردم شریف استان اصفهان در مهرماه برگزار نمائیم .

 

۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۶۰۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.