English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تعامل زندانها، ستاددیه و کمیته امداد راهگشای مشکلات است

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: تعامل سازمان زندانها، ستاددیه و کمیته امداد برای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های مردمی راهگشای بسیاری از مشکلات مددجویان و خانواده‌های زندانیان نیازمند خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم تکریم از 100 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد حمایتی گفت: هم اکنون هزار و 200 نفر از خانواده‌های زندانیان مددجو از خدمات نهاد کمیته امداد در هرمزگان بهره مند می‌شوند که تا پایان سال امید است150 خانوار دیگر را نیز تحت حمایت سرفصل کاری خود درآوریم .

وی یادآور شد: در زمینه تحصیل، ازدواج، مسکن و نیز ارائه وام‌های کارگشایی تا سقف 15 میلیون ریال این توانایی‌ها را داریم که به این خانواده ها خدمت رسانی کنیم  که البته در این زمینه شناسایی زندانیان واجد شرایط از سوی ستاددیه و معرفی به موقع آن‎ها از سوی مددکاران زندانها قطعا در حمایت سنجیده و بیشتر کمک فراوانی خواهد کرد.

موصلی تصریح کرد: ارتباط و تعامل میان 3  مجموعه سازمان زندانها، ستاددیه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های مردمی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات مددجویان غیرعمد و مصائب بغرنج خانواده‌های زندانیان نیازمند خواهد بود.

انتهای انتهام/

۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۴
تعداد کلیک: ۲,۳۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.