English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

الویت بانک‌های استان گلستان در ارائه وام به زندانیان غیرعمد

در جلسه مشترک ستاد دیه شعبه گلستان و مسئولین بانک‌های عامل این استان اعطای وام از اعتبارات بند ح ماده ۱۶ قانون بودجه کشور به مددجویان جرائم غیر عمد در اولویت قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جلسه ستاد دیه شعبه استان گلستان با مسئولین بانک‌های صادرات، رفاه، ملت، تجارت که در محل سالن جلسات بانک ملی برگزار گردید، مصوب گردید اعطای وام به زندانیان جرائم غیر عمدی از محل اعتبارات بند ح ماده ۱۶ قانون بودجه کشور با کارمزد 4 درصد در الویت پرداخت تسهیلات بانک‌ها قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه هاشمیان، رییس کل دادگستری کل استان در سخنانی گفت: گلستان به لحاظ وضعیت و اقتصادی در زمره استان‌های ضعیف است و در خصوص زندانیان جرائم غیر عمدی نیز به همین خاطر مشکلات متعددی داریم که باید همه دست به دست هم برای حل مسائل اقتصادی این زندانیان همکاری داشته باشیم.

رییس هیئت مدیره ستاد دیه استان گلستان افزود: ما قصد داریم به کسانی‌که به جهت مشکلات مالی مربوط به حوادث رانندگی یا کارگاهی دچار خسارت شده‌اند یاری رسان باشیم؛ موضوعی که شریعت اسلام نیز بر آن تاکید فراوان داشته است.

ابراهیمی، مدیر سرپرستی شعب بانک ملی استان نیز در این مراسم با تشریح آخرین تسهیلات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت ستاددیه گفت: با مقایسه وضعیت پس‌انداز و بدهی هر شهروند استان گلستان در مقایسه با سایر استان‌ها از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نبوده و به همین دلیل اکثر افراد معرفی شده به بانک‌ها برای دریافت وام توان تهیه وثیقه لازم را ندارند.

انتهای پیام /

۱ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۲۴
تعداد کلیک: ۲,۲۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.