English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک نیکوکار کرمانی برای آزادی 8 زندانی غیرعمد

نیکوکار کرمانی با پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال زمینه آزادی 8 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های این استان را فراهم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، با حضور این خیّر خداجو در محل ستاددیه شعبه استان کرمان و کمک 35 میلیونی بدهی 8 محکوم مالی سرپرست خانواده به مبلغ  شش میلیارد و 863 میلیون ریال تامین گردید که این مددجویان واجد شرایط با طی آخرین مراحل جدول فرآیند آزادی تا پایان همین هفته از حبس رهایی خواهند یافت.

گفتنی است مبلغ اصلی این بدهی بیش از این مقدار بود که با تلاش نمایندگان ستاد دیه به میزان چهار میلیارد و 902 میلیون ریال از شکات و طلبکاران پرونده‌ها اخذ گذشت رضاتمندانه صورت گرفته و همچنین تعداد 3 نفر از این مددجویان با پرداخت مبلغی معادل یک میلیارد و 464میلیون ریال بخشی از بدهی خود را تامین کرده‌اند.

در پایان هفته گذشته به مناسبت ولادت حضرت امام موسی کاظم علیه‌السلام نیز با همت جمعی از نیکوکاران استانی زمینه آزادی تعداد 11 مددجوی جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ 946 میلیون ریال فراهم گردید  که اعتبار اساسی برای آزادی 9 نفر از این محکومان با کمک‌های مالی ستاد دیه شعبه استان و مبلغ بدهی 2 نفر نیز با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه دولتی از زندان‌های مرکزی کرمان، کهنوج و بم آزاد شدند.

انتهای پیام /

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۰۵
تعداد کلیک: ۲,۱۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • لیلی
  • ۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۳۱
  • 0
  • 0
    0

از اینکه در ایران مهربانترین مردم را داریم از خدا ممنونم


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.