English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

9 زندانی غیرعمد خراسان جنوبی در آستانه آزادی

مدیرکل زندان‌ها و مدیرعامل ستاددیه شعبه خراسان جنوبی گفت: با همت نیکوکاران 9 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان با مبلغ بدهی بیش از 3 میلیارد ریال از بند حبس رهایی خواهند یافت.

 

به گزارش روابط عمومی ستادددیه کشور، محمدعلی اربابی اظهار کرد:  در نوزدهمین جلسه ستاد دیه استان که با حضور اعضای هئیت مدیره ستاد دیه برگزار شد از 9 پرونده مطرح شده با دو پرونده برای بررسی مجدد و با تعداد هفت پرونده با میزان بدهی یک میلیارد و868 میلیون و 180 هزار ریال موافقت و با الویت در رسیدگی پرونده آن دو مددجوی تحت حمایت ستاددیه هم بعد از اخذ تضامین لازم تا پایان آبان ماه آزاد می‌شوند.

وی تصریح کرد: از 7 پرونده موافقت شده مبلغی معادل یک میلیارد و 40 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانکی، مبلغ 100 میلیون ریال از منابع صندوق تامین خسارات بدنی و اعتباری 321 میلیون ریالی هم از سوی ستاد دیه کشور پرداخت شده است.

اربابی یادآور شد: کل مبلغ بدهی این 9 زندانی جرائم غیرعمد، سه میلیارد و 308 میلیون و 657 هزار ریال بوده که این افراد در زمینه‌های دیه، مالی و مهریه بدهکار بودند.

وی گفت: همکاران ما در ستاد دیه و همچنین مددکاران زندان طی جلساتی که با شکات این پرونده‌ها برگزار کرده‌اند توفیق داشتند مبلغ 631 میلیون و 513 هزار ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ کنند.

گفتنی است هم اکنون 118 زندانی غیرعمد واجد شرایط کمک در سطح استان خراسان جنوبی در زندان هستند که محکومان مالی با 102 مددجو بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

۲۷ آبان ۱۳۹۴ ۰۸:۵۹
تعداد کلیک: ۴,۲۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.