English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حوادث کارگاهی؛ کمترین آمار زندانیان جرائم غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: محکومان حوادث کارگاهی کمترین آمار زندانیان جرائم غیرعمد را در کشور تشکیل می‌دهند که در این مورد بسیاری از استان‌های کشور عاری از هر مددجویی با این عنوان هستند.

 

سید اسدالله جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به آمار زندانیان حوادث کارگاهی در کشور اظهارکرد: حوادث کارگاهی با 40 زندانی جرائم غیرعمد کمترین آمار زندانیان در زندان‌های کشور را تشکیل می‌دهد.

وی با ارائه آخرین آمار از وضعیت زندانیان ناشی از حوادث کار گفت: خوشبختانه در استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، ایلام، تهران ، چهارمحال‌وبختیاری، خراسان‌شمالی و جنوبی، سمنان، سیستان‌وبلوچستان، فارس، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، هرمزگان، لرستان و خوزستان هیچ زندانی ناشی از حوادث کارگاهی در زندان‌ها نداریم.

جولایی، ادامه داد: استان خراسان رضوی با 13 زندانی، اصفهان با 8 زندانی و مازندران با  6  زندانی همچنین استان‌های یزد، کردستان و مرکزی به طور مشترک با 3 زندانی بیشترین  آمار زندانیان در حوادث کارگاهی را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور همچنین گفت: اردبیل، بوشهر، البرز، زنجان، ایلام و همدان نیز با یک زندانی کمترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

جولایی در ادامه با ارائه آماری از زندانیان حوادث شبه عمد بیان کرد: استان فارس با 44 زندانی، البرز با 36 زندانی و مازندران با 18 زندانی بیشترین آمار زندانیان حوادث شبه عمد را دارند .

وی با بیان این‌که ستاددیه بر خلاف رویه سابق خود هم‌کنون زندانیان دیه کمتری دارد، اضافه کرد: استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، شمالی، خوزستان و سیستان و بلوچستان هیچ زندانی شبه عمدی ندارند.

انتهای پیام /

۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۸:۰۶
تعداد کلیک: ۲,۲۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.