English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آمار زندانیان مهریه در کرمان یک فاجعه است

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان کرمان با انتقاد از سکوت مراجع فرهنگی در آسیب‌شناسی موضوع زندانیان مهریه گفت: آمار بالای زندانیان محکوم به پرداخت مهریه در این استان یک فاجعه بزرگ اجتماعی است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید حجت‌الله موسوی‌قوام با اعلام آمار 222 نفری زندانیان غیرعمد این استان افزود: از این تعداد زندانی نیازمند 109 زندانی به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه‌های بعضا غیرمعقول روانه زندان شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه بر خلاف سایر استان‌های کشور که اغلب محکومان مالی ناشی از صدور چک بیشتری زندانیان غیرعمد را شامل می‌شوند در کرمان همچنان موضوع مهریه و محکومان مربوط به آن بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان با اشاره به عملکرد ستاددیه کرمان در نیمه نخست سال جاری گفت: با همت نیکوکاران تعداد ۷۴ زندانی جرایم غیرعمد در 6 ماهه اول سال 94 از بند حبس آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

وی با تقدیر از همیاری اولیاءدم و شکات در گذشت 42 درصد از مبلغ کل بدهی این افراد افزود : برای آزادی این ۷۴ مددجوی تحت حمایت ستاددیه مبلغی معادل ۱۹ میلیارد و ۹۵۳ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال هزینه شده است.

انتهای پیام  /

۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۴۴
تعداد کلیک: ۲,۳۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.