English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

40 زندانی غیرعمد خوزستان در طرح سفینة‌النجات آزاد می‌شوند

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان خوزستان گفت: طی اجرای طرح «سفینة‌النجاة» تا روز اربعین حسینی 40 زندانی معسر جرائم غیرعمد این استان از بند حبس رهایی خواهند یافت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت‌الاسلام هاشم‌نیا با اعلام آمار 167 نفری محکومان غیرعمد خوزستان افزود: به برکت ایام محرم‌الحرام و ماه صفر با مشارکت خیرین خداجوی استانی در صدد هستیم 40 زندانی واجد شرایط را با الویت سرپرستان خانواده از زندان رهایی بخشیم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر در سطح زندان‌های استان هیچ زندانی زن وجود ندارد، تصریح کرد: از نکات قابل توجه مددجویان جرائم غیرعمد خوزستان این است که سرزین آفتاب و نفت هم اکنون هیچ زندانی دیه ناشی از حوادث کارگاهی و جرائم شبه عمد نیز ندارد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان افزود: از آغاز طرح سفینة‌النجات تا کنون ۱۸ نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد دیه پس از احراز اعسار و سپری کردن فرآیند آزادی با همیاری خوب شکات پرونده‌ها از زندان آزاد شده و امیدواریم تا روز اربعین ضمن آزادی این 40 مددجوی یاد شده بتوانیم محکومان بیشتری را به آغوش خانواده‌‎هایشان بازگردانیم.

گفتنی است، 60 نفر از زندانیان غیرعمد استان خوزستان به علت عدم توانایی در پرداخت دیه مربوط به حوادث رانندگی، 60 نفر به دلیل صدور چک بلامحل و 47 محکوم نیز بابت عدم پرداخت تعهدات مهریه و نفقه در حبس به سرمی‌برند.

انتهای پیام /

۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۳۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.