English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پانزده زندانی نیازمند کهگیلویه و بویر احمد آزاد شدند

با همت نیکوکاران استانی مهر ماه سالجاری تعداد 15 نفر از زندانیان تحت حمایت ستاددیه استان کهگیلویه و بویراحمد از بند حبس رهایی یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، زینی‌پور مدیرعامل ستاددیه شعبه استان با اعلام این خبر گفت: مبلغ کل بدهی این پانزده زندانی جرائم غیرعمد ۳۴۲ ملیون تومان بود که اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیون تومان از طریق آورده خانواده این مددجویان تامین گردیده است.

وی افزود: هزینه آزادی 4 نفر ازاین مددجویان از محل کمک خیرین استانی، 5 نفراز محل کمک خیرین کشوری و کمک هزینه آزادی 7 نفر مددجوی آبرومند و بی بضاعت هم از محل کمک‌های ستاددیه کشور تامین شده است.

آزادی ۷۱ مددجوی غیرعمد درشش ماهه نخست 94

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در سال 94 گفت: تعداد۷۱ نفر از زندانیان واجد شرایط کمک از احراز نیازمندی درطی شش ماهه اول سالجاری از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشته‌اند.

سید نظر زینی‌پور میزان کل بدهی این زندانیان را 5 میلیارد و یکصد میلیون تومان اعلام کرد و تصریح کرد: شاکیان شریف پرونده‌ها درفرایند آزادی این افراد با با بذل مبلغی معادل یک میلیارد و720 میلیون تومان نقش پررنگی دراین آزادی‌ها داشتند.

وی با بیان اینکه 10 نفر از این محکومان را زنان شامل می‌شدند، یادآور شد: در همین راستا بیش از 700 ملیون تومان از سوی خود زندانیان و اعتباری معادل دو میلیارد و 680 میلیون تومان هم از طریق تسهیلات ستاددیه و اعتبارات صندوق تامین خسارتهای بدنی تامین گردیده است.

حضور 265 زندانی غیرعمد در کهکیلویه وبویراحمد

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان کهکیلویه وبویراحمد بابیان اینکه هم‌اکنون تعداد۲۶۵ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های سطح استان تحمل حبس می‌کنند تصریح کرد: از این تعداد که ۶ نفر آن‌ها را نیز نسوان تشکیل داده‌اند محکومانی هستند که مجموع بدهی آن‌ها در حدود ۱۲ میلیارد تومان می‌باشد.

وی با تفکیک آماری زندانیان غیرعمد استان گفت: ۱۹۰ نفر ازاین افراد را بدهکاران مالی،۳۴ نفر را محکومان دیه تصادفات رانندگی وحوادث کارگاهی و41 نفر را هم مددجویان مهریه و نفقه شامل می‌شوند.

زینی‌پورافزود:علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد متاسفانه روز به روز شاهد افزایش امار این زندانیان درزندان‌های استان هستیم که برای کاهش تعداد این افراد ضمن تاکید چندباره بر موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی از قضات خدوم محاکم قضایی استان درخواست می‌شود باقبول درخواست اعسار این مددجویان در آزادی جمعیت زیادی از این زندانیان همیار ستاددیه باشند.

انتهای پیام/

۱۱ آبان ۱۳۹۴ ۰۸:۵۷
تعداد کلیک: ۲,۲۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.