English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اصفهان نهصد محبوس غیرعمد دارد

با افزایش 60 نفری محبوسان غیرعمد هم اکنون در سطح زندان‌های استان اصفهان بیش از 900 محکوم مالی غیرکلاهبرداری و دیه وجود دارد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، استان اصفهان با 8 مددجوی زن و 901 محکوم مرد یکی از استان‌های کشور می‌باشد که در بحث جرائم غیرعمد بیشترین ورودی به زندان‌ها را به خود اختصاص داده است.

زندانیان چک با بیش از 600 مورد و محکومان مهریه و نفقه با 205 زندانی بیشترین آمار این مددجویان غیرعمد را به خود اختصاص داده‌اند.

با وجود برگزاری جشن‌های متعدد گلریزان و همکاری همیشگی مسئولین و مدیران رسانه‌‌ای این استان در برگزاری جشن‌های باشکوه و دستگیری از مددجویان تحت حمات ستاد مردمی دیه ، هر چند آمار آزادی مددجویان واجد شرایط اصفهانی رتبه خوبی را در سطح کشور دارد، اما متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ‌سازی مناسب در برخی از مسائل اجتماعی به ظاهر کوچک همانند ضمانت صحیح بانکی از افراد یا آغاز فعالیت‌های‌ اقتصادی بدون تحقیق و البته بلندپروازانه آمار ورودی به زندان‌ها نیز در این استان بسیار بالا است.

گفتنی است، با همت نیکوکاران در هفته‌ گذشته به مناسبت ایام سوگواری حسینی تعداد 28 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد استان اصفهان با تامین مبلغ بدهی تقریبی 980 میلیون تومانی از بند حبس رهایی یافتند.

انتهای پیام /


۶ آبان ۱۳۹۴ ۰۸:۳۲
تعداد کلیک: ۲,۵۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.