English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تخصیص اعتبار یک ‌میلیاردی برای زندانیان‌غیرعمد خراسان‌جنوبی

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان خراسان جنوبی گفت: در جلسه هیات مدیره این نهاد مردمی با پرداخت اعتباری معادل یک‌میلیارد و 673 میلیون ریال در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان موافقت شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، محمد علی اربابی با اشاره به جمعیت 118نفری محکومان جرائم غیرعمد این خراسان جنوبی افزود: در هفدهمین جلسه ستاد دیه استان که با حضور رئیس کل دادگستری استان پرونده 10 زندانی غیرعمد و نیازمند مطرح و روند رسیدگی به بدهی 6 میلیارد و 516 میلیون و 870 هزار ریالی این مددجویان واجد شرایط در الویت رسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم در جهت پرداخت این مبلغ همکاران ما در ستاد دیه طی جلساتی که با شکات پرونده‌ها خواهند داشت مبلغ اخذ گذشتی 4 میلیارد و 500 میلیون ریالی را تا دو برابر همین میزان افزایش دهیم.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان خراسان جنوبی  با تقدیر از همکاری خانواده برخی از این محکومان گفت: از مجموع بدهی مبلغ  130میلیون ریال را هم خود مددجویان در جهت تسریع در روند رسیدگی پرداخت کرده‌اند.

وی محکومان مالی استان را در صدر زندانیان جرائم غیر عمد اعلام کرد و گفت: هم اکنون 69 نفر بابت صدور چک و 34 نفر نیز به دنبال عدم پرداخت تعهدات مربوط به مهریه و نفقه در زندان‌های سطح استان تحمل حبس می‌کنند.

انتهای پیام/

۵ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۴۷
تعداد کلیک: ۲,۰۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.