English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زندانی شدن جوان 21 ساله به خاطر اصرار بر سنتی غلط

تکرار و اصرار و بر اجرای سنتی غلط در برخی مراسم، موجب عزادار و زندانی شدن افراد می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، روز 25 خرداد سال 91،‌  در یکی از روستاهای شهر زاغه از توابع خرم‌آباد، هنگام برگزاری مراسم عروسی، تکرار یک سنت خطرناک، بازهم این مراسم شادی را به مصیبت تبدیل کرد.

در زمان ورود عروس به خانه، تعدادی از بستگان داماد اقدام به تیراندازی می‌کنند که به علت ازدحام جمعیت و عدم کنترل اسلحه کلاشینکف توسط مددجو «م.د» جوان 21 ساله روستایی که کارگر فصلی بوده، سه نفر مصدوم شدند که دو نفر از مصدومان که خانم بودند در بیمارستان فوت کردند و انگشت دیگر مصدوم 12 ساله حادثه نیز قطع شد.

ضارب این افراد در توضیحات خود درباره علت تیراندازی به افراد گفت: به علت شلوغی و ازدحام جمعیت، فرد دیگری به دست من ضربه‌ای زد و متاسفانه اسلحه که در حالت رگبار قرار داشت، شلیک کرد واین حادثه رخ داد.

براساس نظر کارشناس ستاد دیه استان لرستان، خانواده یکی از متوفیان حادثه رضایت خود را اعلام کرده‌اند اما خانواده دیگر درخواست دیه کرده‌اند و همچنین خانواده کودک 12 ساله مصدوم نیز اعلام نطر قطعی خود را به رسیدن کودک به سن قانونی موکول کرده‌اند.

این مددجو از تیرماه سال 92 در بازداشت است و این در حالی است که وی به دلیل نداشتن توانایی مالی، قادر به پرداخت دیه مورد نظر نیست؛ خانواده وی نیز به دلیل مشکلات شدید مالی تحت حمایت کمیته امام هستند و پدر وی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۳۹۴ ۰۸:۳۶
تعداد کلیک: ۲,۱۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.