English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 245 زندانی غیرعمد از زندان‌های استان فارس

با حمایت نیکوکاران از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 245 نفر از مددجویان تحت حمایت ستاددیه شعبه استان فارس با مبلغ بدهی 324 میلیارد ریالی از بند حبس آزاد شده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سیدرضا اسکندری مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان با اعلام این خبر افزود: در یکصد و هجدهمین جلسه هیات مدیره این نهاد مردمی نیزتعداد 27 پرونده مربوط به زندانیان غیرعمد برای پرداخت تسهیلات مطرح گردیده و فرآیند رسیدگی به این مددجویان در الویت رسیدگی قرار دارد.

وی با اشاره به مبلغ بدهی 11 میلیارد ریالی این 27 زندانی گفت: البته پس از احراز صلاحیت این افراد از سوی کمیته تحقیق ستاددیه گروه صلح و سازش استان در معیت هنرمندان محبوب و ورزشکاران مردمی نسبت به اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و اولیاءدم اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان فارس تصریح کرد: از جمع زندانیان آزاد شده در سالجاری نیز قابل توجه است که از مجموع بدهی 459میلیارد ریالی این افراد توفیق داشتیم بیش از 32 میلیارد تومان گذشت رضایتمندانه داشته باشیم.

اسکندری گفت: در آزادی 245 زندانی آزاد شده اعتباری معادل 3 میلیارد ریال نیز از طریق آورده خود مددجویان تامین گردید و الباقی مبلغ به صورت تسهیلات بانکی و حمایت‌های سایر نهادهای ذی‌ربط پرداخت گردید.

وی با تقدیر از حمایت‌های خیرین استانی گفت: فارس در سال گذشته از نظر میزان اخذ  گذشت از شاکیان نسبت به محکومان مالی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری توفیقات بسیارخوبی را کسب نموده است.

انتهای پیام /



۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۲۶
تعداد کلیک: ۲,۲۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.