English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کارگاه پرورش ماهی رنگ خون گرفت

جوان روستایی که بهدلیل عدم اطلاع از مسلح بودن یک قبضه اسلحه، انگشتش را روی ماشه قرار داده و منجر به فوت یک نگهبان شده اکنون ۴ سال است که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه تحمل کیفر می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، 18 مرداد ماه سال 90 بود که «م_ک»، جوان بیست ساله محصل به دلیل قتل غیرعمد بازداشت شد و تا امروز در کانون اصلاح و تربیت شهرکرد به سر می‌برد.

این مددجو در تشریح روز حادثه گفت: در سال 90 در کارگاه پرورش ماهی در یکی از روستاهای شلیل منطقه میان‌کوه شهرستان اردل مشغول به کار بودم.

وی افزود: هنگامی که می‌خواستم یک قبضه اسلحه شکاری متعلق به نگهبان شیلات را به او بدهم، به دلیل بی اطلاعی از مسلح بودن اسلحه، انگشتم ناخودآگاه روی ماشه قرار گرفت و هنگام تحویل سنگینی کرد و همین امر ناخواسته منجر به فوت نگهبان شد.

این مددجو که در زمان وقوع حادثه 16 سال بیشتر نداشته بلافاصله با ورود مأموران انتظامی به محل حادثه دستگیر شده و تا تاریخ تیرماه سال 91 نیز در حبس به سر می‌برد که بعد از مدت کوتاهی مجدد به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه محکوم شده در تاریخ 6 تیر ماه 94 تا به امروز روانه کانون می‌شود.

کل دیه تعیین شده برای این جوان روستایی یک میلیارد و 650 میلیون ریال است، در حالی که این مددجو دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد و پدر خانواده هم به دلیل مشکلات جسمی قادر به اشتغال نیست.

انتهای پیام/

 

 

۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰
تعداد کلیک: ۲,۲۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.