English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 78 زندانی غیرعمد استان مرکزی به همت نیکوکاران

مدیرکل زندان‌ها و مدیرعامل ستاددیه شعبه استان مرکزی از مشارکت خیرین در آزادی 79 مددجو غیرعمد در طول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، خشایار جمشیدی در جلسه هیات مدیره ستاددیه شعبه استان مرکزی بیان کرد: از جمع مددجویان آزاد شده تعداد 7 نفر را محکومان مالی نسوان تشکیل می‌دادند که متاسفانه آمار زنان زندانی در این استان رتبه خوبی در کشور ندارند.

وی افزود: مبلغ کل بدهی این افراد 53 میلیارد و 382 میلیون ریال بوده که یک میلیاردو274 میلیون ریال این اعتبار از محل منابعستاد دیه استان، 18 میلیارد و 460 میلیون ریال از محل اخذ رضایت شکات، 5 میلیاردو 131 ریال هم توسط خود مددجویان تامین شده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان مرکزی با اشاره به اختصاص مبلغ 10 میلیارد و 232 میلیون ریال ستاددیه کشور برای آزادی این مددجویان، تصریح کرد: سوای این کمک‌های کشوری مابقی مبلغ از محل کمک‌های شرکت‌های بیمه، صندوق تامین خسارتهای بدنی و موسسات مالی و اعتباری تأمین شده است.

جمشیدی، ضمن ارج نهادن به نیت خیریننیک اندیش کمک به زندانیان دیه و جرایم مالی غیر عمد را امری انسانی و مقدس برشمرد و افزود: نهادینه شدن فرهنگ کمک به آزادی زندانیان بدهکار مستلزم اطلاع رسانی گسترده در جامعه و عزم عمومی خیرین و نیکوکاران در این زمینه است.

گفتنی است در حال حاضر تعداد 213 زندانی غیرعمد در سطح زندان‌های استان مرکزی تحمل حبس می‌کنند که 190 نفر این افراد را محکومان مالی چک، مهریه و نفقه تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

 

۲۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳
تعداد کلیک: ۲,۲۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.