English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

فروش آثار هنری برای آزادی زندانیان غیرعمد

با برپایی نمایشگاهی از سوی ستاددیه هنرمندان صنایع دستی استان تهران آثار خود را به منظور کمک در آزادی زندانیان نیازمند محکوم به جرایم غیرعمد به فروش می‌رسانند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این نشست مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در دیدار با رئیس هیات مدیره ستاددیه استان تهران گفت: مشارکت در امور خیریه و همیاری هموطنان ایرانی به عنوان میراث معنوی در سازمان ثبت گردیده است و همواره تلاش این مجموعه بر این بوده است که جلب مشارکت‌های مردمی را در این راستا ارتقاء بخشد.

رجبعلی خسروآبادی، با اشاره به کارهای نوع‌دوستانه صورت گرفته از سوی هنرمندان تهرانی تصریح کرد: هنرمندان صنایع دستی ما همواره  بدون هیچ چشمداشت مادی و همواره بر اساس یک دغدغه شخصی آثار خودشان را با اهداف انساندوستانه‌ای چون آزادی زندانیان غیرعمد و نیازمند در معرض فروش قرار داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده در صدد هستیم با برپایی 15 غرفه در باغ موزه زندان قصر، محلی که خودش تا چندی پیش محبس جمعی از این محکومان بود در راستای آزادی این قشر آسیب‌پذیر که به ناخواسته راهی حبس شده‌اند با آثار تجسمی دوستان هنرمند به نوعی جشن گلریزان برگزار کینم.

مدیرکل میراث فرهنگی با بیان اینکه آثار ارائه شده در این نمایشگاه قطعا نفیس و ارزشمند خواهند بود، ادامه داد: هنرمندان قابلیت این را دارند که مردم را به سمت اموری از این دست بیشتر ترغیب نمایند برای همین منظور در آینده‌ای نزدیک علاوه بر این مکان در اقدامات مشابهی را در فیروزکوه،‌ شهر ری و دماوند هم انجام داشت.

خسروآبادی یادآور شد: هنرمندانی که آثار خود را برای کمک به زندانیان به فروش می‌رسانند تنها قیمت محصول تمام شده‌شان را برداشته و سود حاصل از آن را در اختیار ستاد دیه قرار خواهند داد که جمع آثار این 40 هنرمند 90 تابلو است که در رشته‌های مختلفی چون معرق‌ کاری،‌ منبت کاری، خاتم کاری، نقاشی و... عرضه می‌گردند.

گفتنی است نمایشگاه صنایع دستی «دستان یار» در راستای کمک به زندانیان نیازمند آبرومند جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری از تاریخ 19 مهرماه به مدت یک هفته در محل باغ موزه زندان قصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

۱۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۵:۴۵
تعداد کلیک: ۳,۱۵۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.